Agencja Imagine dla DESA Unicum

Dom aukcyjny DESA Unicum został nowym klientem agencji Imagine. W ramach współpracy przeprowadzona została m.in. optymalizacja UX serwisu internetowego firmy i wdrożona jego nowa koncepcja wizualna.
O autorze
1 min czytania 2020-06-01

W ramach rebrandingu dom aukcyjny DESA Unicum wprowadził w ostatnich miesiącach m.in. aktualizację identyfikacji  wizualnej, a także uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego www.desa.pl.

– Celem rebrandingu było podkreślenie najważniejszych wartości marki oraz misji DESA Unicum jaką jest profesjonalizacja i rozwijanie rynku sztuki w Polsce. DESA Unicum jest liderem kategorii, a nowy serwis internetowy ma właśnie wspomagać utrzymanie tej pozycji – mówi Aleksandra Kołaczek, project manager Imagine.

Prace nad nową wersją strony internetowej trwały kilka miesięcy. Przez ten czas zespół złożony ze specjalistów Imagine oraz ekspertów DESA Unicum stworzył makiety strony oraz wdrożył przejrzysty serwis. Ważnym krokiem do osiągnięcia satysfakcjonującego efektu było odpowiednie skategoryzowanie przedmiotów wystawianych na aukcjach. 

– Naszym nadrzędnym celem w procesie projektowym była dbałość o użytkownika: „oczyszczenie interfejsu”, poprawa jego czytelności i ułatwienie nawigacji po jego bardzo bogatych zasobach merytorycznych i aukcyjnych – dodaje Aleksandra Kołaczek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

DESA Unicum to dom aukcyjny z największym udziałem w polskim rynku sztuki, jest wyłącznym partnerem polskich banków w zakresie art bankingu. Posiada również największą w Polsce kolekcję dzieł sztuki na sprzedaż, w tym prac malarskich, rzeźb, grafik oraz fotografii. Prowadzi szereg projektów wspierających wchodzenie na rynek nowych, obiecujących artystów, np. poprzez Aukcje Młodej Sztuki. Firma oferuje kompleksowe indywidualne doradztwo w zakresie kupna i sprzedaży dzieł sztuki. 

Imagine jest działającą od 11 lat agencją interaktywną specjalizującą się w e-commerce, UX, UI i developmencie oraz aplikacjach mobilnych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Orange, Mitsubishi, mBank, Sephora, Rossmann, Envelo.pl, Komfort, Smyk czy Confluentia Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się