Wyskocz do Soczi – Cheil Polska z kampanią olimpijską dla Samsung

„Wyskocz do Soczi” to hasło kampanii reklamowej wspierającej promocję sprzedażową smartfonów firmy Samsung. Twarzą kampanii został jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich Piotr Żyła. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.
O autorze
0 min czytania 2013-12-11

W ramach promocji osoby, które dokonają zakupu smartfona Samsung oraz w sposób kreatywny odpowiedzą na pytanie „Jak będziesz dopingować polskich Olimpijczyków?” otrzymają możliwość wygrania kilkudniowego wyjazdu do Soczi. Dodatkowo w wybranych sieciach sprzedaży do wygrania są gadżety, takie jak polary, kamizelki czy czapki. Promocja potrwa do końca grudnia 2013 roku.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną i radiową, działania na portalach internetowych, w social media oraz materiały POS. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie strony www.WyskoczdoSoczi.pl oraz materiałów dla partnerskich sieci sprzedaży.

Za produkcję spotu odpowiadała Małgorzata Borychowska Brand New Films.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj