Wyskocz do Soczi - Cheil Polska z kampanią olimpijską dla Samsung

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyskocz do Soczi - Cheil Polska z kampanią olimpijską dla Samsung

„Wyskocz do Soczi” to hasło kampanii reklamowej wspierającej promocję sprzedażową smartfonów firmy Samsung. Twarzą kampanii został jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich Piotr Żyła. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.

W ramach promocji osoby, które dokonają zakupu smartfona Samsung oraz w sposób kreatywny odpowiedzą na pytanie „Jak będziesz dopingować polskich Olimpijczyków?” otrzymają możliwość wygrania kilkudniowego wyjazdu do Soczi. Dodatkowo w wybranych sieciach sprzedaży do wygrania są gadżety, takie jak polary, kamizelki czy czapki. Promocja potrwa do końca grudnia 2013 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną i radiową, działania na portalach internetowych, w social media oraz materiały POS. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie strony www.WyskoczdoSoczi.pl oraz materiałów dla partnerskich sieci sprzedaży.

Za produkcję spotu odpowiadała Małgorzata Borychowska Brand New Films.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij