– Idą święta, pomyśleliśmy, że zrobimy naszym fanom oraz osobom im bliskim, niespodziankę. Zależało nam na niestandardowym podejściu, wywołaniu pozytywnych emocji. Niespodzianka miała być dużego formatu, między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na drukowanie kartek tradycyjnych, w dużym formacie A5 – wyjaśnia Agnieszka Rzepkowska, Media Communication Manager w ING Życie i dodaje: – Zasady są bardzo proste, wystarczy wejść do aplikacji, wybrać kartkę, wpisać adresata, podpisać się i gotowe, o resztę dbamy my.
Do wyboru fani mają: uśmiechniętego renifera, skarpety Świętego Mikołaja oraz trzy bałwany, czyli trzy tradycyjne kartki z życzeniami, które można wysłać swoim bliskim za pomocą aplikacji KARTKOMAT na profilu ING Życie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Po niespełna 20 godzinach od uruchomienia aplikacji widać, że cieszy się niebywałą popularnością, co ciekawe, aplikacja nie jest wspierana żadną komercyjną kampanią. Wieść roznosi się wśród fanów ING Życie i ich znajomych. Widzimy, że nie tylko od wczoraj przybyło wielu fanów, ale również ponad 2/3 z 600 kartek znalazła już nadawcę. Prawdopodobnie czeka nas dodruk – mówi Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.
Za pomysł i realizację jest odpowiedzialna agencja MOSQI.TO.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024