Na mapie Warszawy pojawia się nowa agencja muzyczna Sync Music

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na mapie Warszawy pojawia się nowa agencja muzyczna Sync Music

Sync Music będzie funkcjonować w środowisku muzycznym i zaoferuje konsultacje w tej dziedzinie. Głównym celem nowej agencji jest uproszczenie procedur zakupu oraz clearowania muzyki.

Sync Music to także kreatywne wyszukiwanie utworów, produkcja muzyczna pod dedykowane projekty (w tym audio branding) oraz łączenie artystów z markami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Krzysztof Sulenta objął stanowisko head of music i będzie odpowiedzialny za kreatywny rozwój muzyczny. Poprzednio, przez prawie cztery lata pracował jako music supervisor w Jaguarec przy kampaniach takich marek jak: Audi, Adidas, Skoda, Reserved, Netflix, House Brand, mBank, Samsung, IKEA czy Showmax. Posiada także doświadczenie wydawnicze – przez ponad dekadę prowadził wydawnictwo muzyczne, gdzie nadzorował projekty jako producent wykonawczy i wydawca, skupiając się głównie na projektach międzynarodowych jak np. Soulpete – „Soul Raw”.

Sync Music od lipca ruszy z cyklicznym podcastem o reklamie, muzyce oraz tematach powiązanych, gdzie wypowiadać będą się liczni goście.

Z okazji otwarcia działalności firma przygotowała mini album muzyczny. Jest to zbiór pięciu instrumentalnych utworów, utrzymanych w klimacie lo-fi hip hop.

Sync Music – „Service” EP dostępne jest na każdej platformie streamingowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij