SEAT otwiera swój pierwszy Wirtualny Salon w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SEAT otwiera swój pierwszy Wirtualny Salon w Polsce

Hiszpańska marka udostępnia w Polsce interaktywną platformę łączącą funkcję showroomu z miejscem e-spotkań. Osoby zainteresowane aktualnymi modelami SEAT-a mogą wziąć udział w prezentacjach aut oraz na żywo zadać pytania.

Według badania Gemius polskiego rynku e-commerce już w 2019 roku prawie co piąta osoba planująca zakup auta kupiłaby je wcześniej, gdyby mogła dokonać zakupu online. Większość z nich wolałaby też móc przeprowadzić proces decyzyjny bez konieczności wychodzenia z domu. Sytuacja społecznej izolacji znacznie przyspieszyła te trendy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Miejsce do rozmów o motoryzacji

Coraz popularniejszym narzędziem odpowiadającym na oczekiwania klientów stają się wirtualne salony – to interaktywne serwisy spełniające rolę miejsca spotkań z marką. Uruchomienie platformy SEAT-a w Polsce zbiegło się w czasie z okrągłą rocznicą założenia przedsiębiorstwa, które w tym roku kończy 70 lat.

– Ten rok zaskoczył całą branżę niespotykanym wcześniej globalnym wyzwaniem. Traktujemy jednak te sytuację jako motywację do nowych form kontaktu z klientami i fanami marki. Dlatego postanowiliśmy udostępnić Wirtualny Salon, platformę powstałą przy współpracy z barcelońską Whisbi. Zależało nam, by stworzyć nie tylko showroom, ale miejsce, które będzie zachęcać do rozmów, spotkań o motoryzacji – mówi Jakub Góralczyk, PR manager SEAT Polska. 

E-spotkania SEAT-a

Platforma Wirtualnego Salonu SEAT-a pozwala na interaktywne, szczegółowe przedstawienie modeli w czasie rzeczywistym oraz zapewnienie odpowiedzi na ewentualne pytania odwiedzających. Podczas ogólnodostępnych e-spotkań eksperci przybliżają nowe technologie, innowacje, najpopularniejsze modele SEAT-a, a także dobre praktyki przydatne podczas podróży. Lista terminów i tematów spotkań została opublikowana na stronie SEAT.pl.

Platforma niebawem zostanie rozwinięta również o funkcję indywidualnych transmisji audio-wideo dostosowanych do personalnych potrzeb klienta. Podczas takiego połączenia odwiedzający będzie mógł skontaktować się z poziomu przeglądarki internetowej przez czat lub połączenie audio z ekspertem, który przedstawi szczegóły prezentowanych modeli. Udział w e-spotkaniach i indywidualnych transmisjach SEAT-a nie wymaga rejestracji i jest łatwo dostępny przez wtyczkę na stronie SEAT.pl.

Nowy Leon już w Polsce

Uruchomienie Wirtualnego Salonu stało się okazją do szerszego przedstawienia nowej generacji bestsellerowego Leona. Podczas e-spotkań uczestnicy za pomocą chatu mogą na żywo zadawać pytania odnośnie modelu. Eksperci marki na życzenie prezentują detale wnętrza i karoserii Leona oraz wprowadzone innowacje technologiczne.

– To rozwiązanie pozwoliło nam w bezpieczny sposób przybliżyć najnowszy model publiczności. Dzięki Wirtualnemu Salonowi zapewniamy fanom marki stały dostęp do aktualności bez konieczności wychodzenia z domu, co jest szczególnie doceniane w obecnej sytuacji. Mamy świadomość, że nawet po oficjalnym zdjęciu restrykcji wielu ludzi będzie wolało ograniczyć wyjścia. Nasz projekt odpowiada na tę potrzebę. W Wirtualnym Salonie można dostrzec potrzebę ciągłej innowacji, która od 70 lat wpisuje się DNA SEAT-a – dodaje Góralczyk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij