Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

iTaxi dołącza do akcji #zostanwPolsce

#zostanwPolsce – takim hashtagiem Social WiFi zachęca Polaków, aby wakacje 2020 spędzili w kraju. Cel akcji? Wsparcie polskiej branży turystycznej oraz hotelarskiej, zachęcanie Polaków do bezpośrednich rezerwacji oraz odkrywania nieznanych dotąd uroków rodzimych zakątków.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

Do wybranych miejsc na mapie Polski bezpieczny przejazd zapewni iTaxi, które wraz z końcem mają dołączyło do akcji.

– Branże hotelarska i turystyczna, oprócz eventowej, są tymi, które skutki pandemii odczuły i wciąż odczuwają najbardziej. W tych trudnych czasach chcemy wesprzeć polskich przedsiębiorców, z którymi na przestrzeni kilku ostatnich lat udało nam się zrealizować wiele fantastycznych projektów. Cieszę się, że iTaxi poparło naszą inicjatywę i dołącza do akcji! Jestem przekonany, że uda nam się uzyskać efekt synergii, którego korzyści odczujemy wszyscy – mówi Paul Webster, CEO Social WiFi.

Cel #zostanwPolsce zakłada wspieranie polskich przedsiębiorstw poprzez zachęcanie do bezpośrednich rezerwacji. Pominięcie pośredników (np. Booking.com, KAYAK, trivago) sprawi, że do właścicieli obiektów turystycznych trafi znacznie więcej środków (każda rezerwacja bezpośrednia zwiększa przychód obiektów nawet o 43%). Ponadto, jak wskazują wyniki niedawno przeprowadzonej ankiety, blisko 93% Polaków deklaruje, że planuje wakacje w kraju. 

Serwis zachęca również do bezpiecznego wypoczynku – obok opisu każdego dodanego miejsca umieszczona będzie informacja o tym, w jaki sposób dba ono o bezpieczeństwo klientów w związku z koronawirusem. Mówi się, że Polska jest „zieloną wyspą Europy” jeśli chodzi o pandemię, zatem wybierając wakacje w Polsce, turyści będą mniej narażeni na zarażenie COVID-19.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wraz z nastaniem pandemii w iTaxi wdrożyliśmy szereg procedur, dzięki którym mogliśmy zapewnić bezpieczne i komfortowe przejazdy. Jako pierwsi wdrożyliśmy w autach przesłony odgradzające kierowców i pasażerów. Niedawno, wraz ze znoszeniem przez rząd kolejnych obostrzeń, rozpoczęliśmy akcję „bezpieczny powrót do biur”, gdzie taksówka staje się bezpieczniejszą alternatywą poruszania się nie tylko po mieście, ale także pomiędzy miastami. Hotele zapewnią bezpieczny pobyt, a my – bezpieczny transport turystom, którzy zdecydują się na wakacje z Polsce – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Turyści wybierający iTaxi.pl mogą nie tylko przemieszczać się po mieście, ale także bezpiecznie dojechać do wybranego hotelu w całej Polsce. Dodatkowo opcja BUS w aplikacji pozwala na przejazd do 6 osób w jednym pojeździe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dołączamy do inicjatywy #zostanwpolsce, bo sami jesteśmy w 100% polską firmą. Chcemy wspierać polskich przedsiębiorców i polską gospodarkę Wierzę, że wspólne działania w tych trudnych czasach pozwolą nam wszystkim szybko wrócić do stanu sprzed pandemii – dodaje Grabowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się