Nowy produkt reklamowy w portfolio nk.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

Nowy produkt reklamowy w portfolio nk.pl

EasyAd, samoobsługowa reklama graficzno-tekstowa, to nowy produkt, który portal NK wprowadza do swojej oferty. Dzięki niemu z jeszcze większą łatwością MŚP i marketerzy będą mogli docierać do 12 mln społeczności portalu.

Produkt już umożliwia targetowanie demograficzne i geograficzne, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego. Rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z NetSprint.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nad wprowadzeniem EasyAd portal NK pracował już w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęto na początku 2012 r. NK zdecydowała się na wprowadzenie tego produktu, by uzupełnić portfolio i zaoferować partnerom usługę, której oczekiwali. Z EasyAd można korzystać z minimalnym budżetem. Kampania jest możliwa do uruchomienia w ciągu kilku minut, bez kontaktu z konsultantem handlowym. To pozwala na szybsze i bardziej elastyczne działanie, testowanie konceptów reklamowych, wykorzystywanie niewielkich budżetów, a także uzupełnianie tą formą większych kampanii.

Z produktu mogą korzystać zarówno przedstawiciele MŚP, jak też agencje i domy mediowe. Co ważne, NK nie pobiera żadnych opłat za wyświetlenie reklamy - rozlicza je  w modelu cost per click – partner płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem. Minimalny koszt za kliknięcie wynosi 0,10 zł. System działa na zasadzie prostej licytacji i jego użytkownicy sami ustalają stawki tak, by ich reklama wyświetlała się odpowiednio często. Niekwestionowanym atutem EasyAd jest możliwość dotarcia do grupy 12 mln użytkowników, z których część nie jest  osiągalna w innych miejscach Internetu. 

Jak dodaje Krzysztof Dobrzyński, Head of Social Ads & Application Department w Naszej Klasie: „W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam, z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu geoIP. W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu. Prawdopodobnie będzie to pierwsza oferta na rynku umożliwiająca tak dokładne kierowanie pod względem lokalizacji użytkownika.”

Partnerem technologicznym NK jest NetSprint. Rozwiązanie EasyAd oparto na technologii systemu nsContext, której NetSprint jest właścicielem.

W systemie można zarejestrować się pod adresem reklama.nk.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij