Trwa kampania Herbatek na zimno od marki Herbapol

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew, które cieszą się coraz większą popularnością. W portfolio marki konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda.
O autorze
0 min czytania 2020-06-08

Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Brak konieczności zalewania herbatki wrzątkiem oraz wygodne zapakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki pozwala przygotować smaczny napój w kilka minut, także poza domem. Już 2 torebki Herbatki na zimno marki Herbapol wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku. Produkt nie zawiera cukru ani kalorii, dlatego stanowi dobrą alternatywę dla słodkich napojów smakowych. 

Oprócz kampanii online, herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu „Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca br., gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów. 

Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja MullenLowe, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj