Influencerzy wspierają kampanię Zielonej Wstążki akcją #NaGłowieDlaPlanety

Co roku 5 czerwca celebrowany jest Światowy Dzień Środowiska. W tym roku, w jego celebrację włączyli się Influencerzy oraz sportowcy m.in. z klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław stając #NaGłowieDlaPlanety.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

Nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie, różnorodność biologiczna kurczy się w zastraszającym tempie. Stan środowiska naturalnego staje przed nieznanymi dotąd wyzwaniami. W celu poszerzenia świadomości społecznej na temat tych zagrożeń, Program ONZ ds. Środowiska (UNEP) zadedykował bioróżnorodności tegoroczne obchody Światowego Dnia Środowiska, organizowane w naszym kraju w ramach kampanii społecznej Zielona Wstążka #DlaPlanety 2020. Aby rozszerzyć dotarcie kampanii o nazwie Zielona Wstążka oraz aktywnie zaangażować społeczeństwo w ochronę środowiska, Influencerzy oraz sportowcy we współpracy z agencją Havas PR oraz Centrum UNEP/GRID-Warszawa, zapoczątkowują challenge #NaGłowieDlaPlanety. Realizacja wyzwania odbywa się na platformie Instagram.

– Wyzwanie składa się z dwóch części. Pierwsza to zabawa, którą przykuwamy uwagę, czyli stanięcie na głowie. Drugi element to podjęcie EKOpostanowienia, a także nominowanie do challenge’u kolejnych osób. Stawanie na głowie to metaforyczny sposób pokazania tego, że każdy z nas poprzez pozornie małe rzeczy może pozytywnie wpłynąć na środowisko – komentuje Anna Drewniak, consulting director Havas PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję zapoczątkował klub piłkarski Śląsk Wrocław oraz sportowcy: Joanna Wołosz, Wojciech Włodarczyk, Adrianna Palka, Joanna Jóźwik, Dominika Stelmach, Anna Grejman.

Projekt jest realizowany w całości pro bono, a za jego przebieg odpowiada zespół Havas PR pod kierownictwem Anny Drewniak, w skład którego wchodzą: Paulina Kirycka oraz Paweł Tamioła.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się