Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marka HARIBO promuje nowy produkt – żelki HARIBO Starmix

Marka HARIBO wprowadziła na rynek nowość – HARIBO Starmix. Jest to kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, co zapewnia różnorodność smaków i kształtów.
O autorze
0 min czytania 2020-06-09

W każdym opakowaniu Starmix znajdziemy ulubione warianty dzieci i dorosłych – kultowe Złote Misie HARIBO, żelki Happy Cola o orzeźwiającym smaku coli oraz smaczne wisienki. Są też owocowe żelki w oryginalnych kształtach: podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki. 

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej i cieszącej się dużą sympatią konsumentów reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. HARIBO zapewnia także silne wsparcie marketingowe produktu w punktach sprzedaży, dostarczając sklepom atrakcyjne materiały POS.

Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups.

Słuchaj podcastu NowyMarketing