Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa osoba w On Board Think Kong

Do agencji On Board Think Kong dołączyła Monika Kułaga. Objęła stanowisko konsultanta w zespole PR gdzie będzie realizowała działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej, organizacji virtual events oraz wsparcia działań w social media.
O autorze
0 min czytania 2020-06-10

Wcześniej związana była z Havas PR, gdzie pracowała przy projektach z PR korporacyjnego i produktowego. Swoje doświadczenie zdobywała również w agencji Mediakraft TV (produkcja wideo online i współpraca z influencerami beauty/lifestyle).

Monika Kułaga jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UWM w Olsztynie i studiów magisterskich na Collegium Civitas w Warszawie.