Kampania Old Spice nagrodzona Srebrem na MIXX Awards Europe 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Old Spice nagrodzona Srebrem na MIXX Awards Europe 2020

MIXX Awards Europe to coroczny plebiscyt, którego celem jest wyróżnienie europejskich liderów, tworzących niekonwencjonalne kampanie digitalowe. W tegorocznej edycji po raz pierwszy pojawiła się kategoria Games&Esports, w której jury nagrodziło srebrną statuetką projekt marki Old Spice.

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych, organizowany przez IAB Europe już od kilku lat. Każdego roku spośród setek kampanii z całej Europy, międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych kampanii oraz ich twórców a także propagowanie wiedzy o trendach i innowacjach na rynku reklamy digitalowej. Nagradzane są koncepty, które łączą kreatywną ideę oraz innowacyjne sposoby ich realizacji takie jak esport i gaming. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polska kampania z nagrodą w kategorii Games&Esports

W tegorocznej edycji MIXX Awards Europe 2020 na liście finalistów polskie kampanie digitalowe otrzymały łącznie dziesięć nominacji w różnych kategoriach, nagrodzonych zostało aż 8 z nich. Naszą uwagę zwróciła szczególnie kategoria Games&Esports, która pojawiła się po raz pierwszy w konkursie. Srebro wywalczył polski projekt ‘Nieoczekiwany powrót do studia’, stworzony przez Fantasyexpo oraz Mediacom dla marki Old Spice/ Procter&Gamble. Kampania była już wielokrotnie nagradzana w krajowych konkursach kreatywnych - zdobyła między innymi Srebro w Innovation 2019, Złotą Statuetkę Polish Esports Awards 2019 (wyborem fanów) oraz wyróżnienie MIXX 2020 Polska. Otrzymana nagroda w europejskiej edycji konkursu potwierdza jej innowacyjność. Żadna kampania esportowa w Polsce nie otrzymała dotychczas tak wielu wyróżnień na arenie lokalnej i międzynarodowej. 

– Jesteśmy dumni, że kampania zdobywa uznanie jury w Polsce i w Europie. Naszym celem jest tworzenie ambitnych aktywacji w obszarze esportu i gamingu, które realizują cele klienta. Doświadczenie zebrane na przestrzeni ostatnich lat, a także własne środki, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągnąć zamierzony cel w sposób kreatywny i wyróżniający się na rynku. Prywatnie dodam również, że praca dla takich marek jak Old Spice jest niezwykle satysfakcjonująca, ich filozofia i DNA marki pozwalają na zabawę zarówno formą jak i treścią – Kamil Górecki CEO i co-founder Fantasyexpo 

– Fantasyexpo tworzą pasjonaci gier i esportu z zacięciem do tworzenia ambitnych realizacji. Szukamy nowych trendów w branży i dobrze rozumiemy potrzeby graczy, fanów esportu i klientów Dzięki temu tworzymy kreacje wyróżniające się na rynku,  których komunikat jest precyzyjnie dostosowany do grupy docelowej – dodaje Krzysztof Stypułkowski, CEO i co-founder Fantasyexpo. 

Old Spice od ponad dwóch lat tworzy kreatywne kampanie skierowane do społeczności graczy oraz fanów esportu, które są przyjmowane entuzjastycznie w środowisku gamingowym. Wejście marki w ten świat było spektakularne, odbiło się szerokim echem w community a udział gwiazd - Piotra ‘Izaka’ Skowyrskiego oraz Damiana ‘Nervariena’ Ziaji - podkreślił wartość produktu i miał realny impakt prosprzedażowy. Niestandardowe aktywacje i takie podejście do komunikacji współgrają z filozofią marki, która mocno koresponduje z produktem oraz potrzebami społeczności. 

– Srebrna statuetka w europejskiej edycji MIXX Awards dla kampanii Old Spice “Nieoczekiwany powrót do studia” to dla nas ogromne wyróżnienie. Z duma przyjęliśmy także wiadomość o tym, że znaleźliśmy się wśród 10 najlepszych kampanii digitalowych na polskim rynku reklamowym. Dotarcie do naszej grupy docelowej poprzez gaming i esport jest strategią, którą realizujemy z sukcesem od kilku lat. Świadczy o tym nie tylko docenienie naszych działań przez branżę marketingową, ale przede wszystkim entuzjastyczne przyjęcie kampanii przez naszych konsumentów, których nieustannie chcemy zaskakiwać kreatywną komunikacją z dużą dozą humoru – powiedział Adam Adamiak, business leader beauty Ccare Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Kampania ‘Nieoczekiwany powrót do studia’ dla marki Old Spice została zrealizowana przez Fantasyexpo oraz Mediacom Warszawa, ze wsparciem RHYTHM (realizacja i postprodukcja).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij