Olga Robak awansuje na creative group heada

Olga Robak związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat awansuje na stanowisko creative group heada. Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Niedawno informowaliśmy o zrekrutowaniu Martyny Krupy na stanowisko account executive oraz Szczepana Barańskiego jako motion designera. W agencji Schulz brand friendly kolejne zmiany. Olga Robak, związana z Schulzem od przeszło 8 lat, objęła stanowisko creative group heada. Jej zespół  odpowiadał m.in. za komunikowany ostatnio launch nowego smaku marki Lubelska – mango.  

Olga Robak w branży reklamowej działa blisko 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w NeumannBrown, gdzie tworzyła kreacje m.in. dla Oshee i Biedronki. W agencji Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku początkowo jako art director, a następnie art leader, zarządzając pracą zespołu przy obsłudze stałych klientów i współtworząc projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska, BNP Paribas Securities Services Polska, Concept Energy, Piątnica, Stolbud, Serenada, Pharma CF, TBM, Dafi czy Politan. Na stanowisku creative group heada będzie razem ze swoim teamem obsługiwać stałych klientów, a także brać udział w projektach new businessowych.  

To nie koniec zmian w agencji: wydzielono komórkę social mediową, na czele której stanęła Katarzyna Czajkowska, a w efekcie głośnej kampanii employer brandingowej #schulzrokwita zespół Schulza zostanie wkrótce zasilony o kolejnych kreatywnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj