Winnie Harlow twarzą najnowszej kampanii PUMA Kyron

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Winnie Harlow twarzą najnowszej kampanii PUMA Kyron

PUMA przedstawia jeden z najgorętszych modeli butów tego lata, Kyron. To zupełnie nowa propozycja. Przy jej tworzeniu marka odważnie podeszła do designu. Twarzą globalnej kampanii Kyron została Winnie Harlow, supermodelka i buntowniczka świata mody.

Nowa seria Kyron dedykowana jest modowym rebeliantom, którzy nie boją się pokazać swojej dzikiej strony i nie podążają ślepo za trendami. Sylwetkę buta, zainspirowaną archiwalymi modelami PUMA, wzbogacono modnymi elementami w odcieniach bieli, niebieskiego oraz indygo. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Winnie Harlow, ambasadorka PUMA Kyron, od zawsze manifestuje wolność w sposobie ubierania się. Często odważnie przełamuje schematy, dzięki czemu zyskała miano trendsetterki. 

– Model Kyron jest dla mnie wyjątkowy ze względu na odważny design. Uwielbiam go, ponieważ mogę go nosić na wiele sposobów, dzięki czemu idealnie sprawdza się zarówno w codziennych stylizacjach, jak i tych wyjściowych – mówi Winnie. 

PUMA Kyron dostępne są w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij