Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

eSky.pl i Wolt z kampanią „Kulinarne podróże”

Firma eSky.pl – internetowe biuro podróży – we współpracy z Wolt, platformą online do zamawiania jedzenia, uruchomiła kampanię „Kulinarne podróże”, która jest zachęca klientów marek do zwiedzania gastronomicznego świata i bycia kulinarnymi eksploratorami.
O autorze
2 min czytania 2020-06-16

Kampania „Kulinarne podróże eSky.pl x Wolt”, która powstała w wyniku współpracy eSky.pl oraz Wolt, skupia się wokół tematu podróży gastronomicznych po całym świecie. Będzie ona trwać przez 2 miesiące, a klienci marek będą mogli przenieść się w 4 różnorodne i popularne regiony kulinarne, aby zasmakować autentycznych potraw tamtejszych kuchni. W ramach kampanii, będzie można poznać kolejno kuchnię azjatycką, amerykańską i włoską.

W ostatnim etapie „Kulinarnych podróży eSky.pl x Wolt”, poprzez aktywację w social media, odbiorcy sami zadecydują kuchnię jakiego kraju chcą poznać. Akcja skierowana jest do osób, które tęsknią za dalekimi podróżami oraz wspominają przeszłe wyprawy, a także tzw. „foodies”.

– Kampania ta jest naszą odpowiedzią na wprowadzone restrykcje dla podróżników. Z badania „eSky.pl”: podróże po COVID-19”, przeprowadzonego w maju br., wynika, że podczas kwarantanny 84% aktywnych podróżników marzy o nowych podróżach. Dlatego tę kampanię szczególnie kierujemy do nich, zapewniając im niesamowite uczucia i doznania, m.in. przez poznawanie lokalnych smaków. Wierzymy, że ta wspólna kulinarna wyprawa sprawi, że kolejny kierunek podróży będzie inspirowany ulubionymi smakami – mówi Katarzyna Hauton, global brand manager z eSky.pl

Kampania „Kulinarne podróże” wspierana będzie poprzez specjalne promocje w aplikacji Wolt na poszczególne kuchnie świata oraz różnorodne aktywacje w formie konkursów w kanałach social media obu marek. Za realizację kampanii odpowiadają wewnętrzne działy marketingu marek. Kampania obejmuje wyłącznie działania w digital’u: social media, e-mail marketing, Web i App push oraz w ramach blog’a eSky.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W obecnych realiach wciąż panujących ograniczeń, ludzie potrzebują namiastki wolności bardziej niż kiedykolwiek. Silniejsza chęć odkrywania świata budzi się w nas każdego lata a wiemy, że podróże nieodłącznie kojarzą się z nowymi smakami. Pragniemy, aby tego lata egzotyka zawitała do drzwi naszych mieszkań w postaci dań ulubionych kuchni zagranicznych. Zmieńmy się w kulinarnych eksploratorów i wyślijmy nasze podniebienia w podróż dookoła świata – komentuje Nicolas Jedraszak, general manager Wolt Polska 

Kiedyś znów #poLECIMY

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inicjatywa #poLECIMY to idea, której celem jest przywrócenie optymistycznego dystansu do świata i tego, co spotkało nas wszystkich. W ramach inicjatywy marka eSky.pl chce wejść w dialog ze swoimi klientami, zarówno o podróżach odbytych, jak i planowanych. Zachęca także do planowania i wizualizowania marzeń o kolejnych podróżach, które wkrótce będzie można ziścić

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do inicjatywy marki eSky.pl dołączyli popularni blogerzy turystyczni, którzy dzielili się swoimi wspomnieniami z przeszłych podróży na łamach bloga eSky.pl. We współpracy z blogerami powstała seria artykułów o podróżach, gdzie blogerzy opowiadają o swoich wyprawach w różne zakątki świata. W #poLECIMY wzięli udział m.in. twórcy Tasteaway.pl, GdzieWyjechać.pl, Czasnawywczas.pl, RobiMYpodroze.pl, ReadyForBoarding.pl oraz inni.

Więcej o #poLECIMY można znaleźć pod linkiem na blogu eSky.