„Cześć jestem Czas i pędzę” – mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Cześć jestem Czas i pędzę” – mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.

Przekaz uświadamia klientom, że mBank – profesjonalista w dziedzinie finansów - promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii pojawia się Pan Czas – sympatyczny obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.

Multimedialna kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej ma swoją silną odsłonę w telewizji i w internecie a dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.

Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij