Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Super-Pharm dziękuje swoim pracownikom

Po wielu tygodniach pracy w trudnych warunkach marka Super-Pharm wyprodukowała film, chcąc docenić swoich pracowników i podziękować im za niezmienne i stałe zaangażowanie w wykonywane zadania.
O autorze
1 min czytania 2020-06-18

Ostatnie miesiące wymusiły sporo zmian w sposobie pracy. W Super-Pharm część pracowników przeszła na pracę w trybie home-office, część pozostała na swoich stanowiskach w drogeriach i aptekach, zachowując szczególną ostrożność w kontakcie z klientem i między pracownikami. Za pracę każdej pojedynczej osoby Super-Pharm bardzo dziękuje. W tym celu firma wyprodukowała film, w którym swoich pracowników nazywa „prawdziwymi bohaterami”.  

W materiale wideo prezes firmy oraz zarząd doceniają wszystkie osoby zatrudnione w Super-Pharm. Podkreślona, zauważona oraz uznana jest ich siła, optymizm i odwaga. Ukazani są w „nowej codzienności” – gdy rozkładają towar na półkach w maseczkach i rękawiczkach, gdy zachęcają do dezynfekcji rąk przed wejściem do drogerii lub apteki. Przedstawiona jest też ich praca w warunkach domowych gdy np. prowadzą telekonferencje i spotykają się online poprzez komunikatory.

– Doceniamy każdą sekundę, minutę i godzinę oraz podjęte ryzyko. Bardzo chcielibyśmy Was uściskać. Teraz chcemy Wam powiedzieć: „Dziękujemy” – słyszymy na filmie.

Zaistniała sytuacja oraz aktywna postawa pracowników Super-Pharm utwierdziła władze firmy w przekonaniu o jej mocy. To dowód na lojalność i oddanie osób zatrudnionych. W Super-Pharm pracujący rozumieją swoją misję i realizują ją z sercem. Ten film to wyraz największego szacunku i podziękowanie za każdą godzinę i dzień zaangażowania w powierzone obowiązki. To wielkie DZIĘKUJEMY. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj