Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#WspieramyBiebrze – Lidl Polska i Yope łączą siły na rzecz Doliny Biebrzy

Biebrzański Park Narodowy jest polskim skarbem narodowym, który należy chronić. Niestety, duża część parku ucierpiała podczas tegorocznych pożarów. W związku z tym Lidl wraz z YOPE łączą siły i przekażą Fundacji dla Biebrzy środki na zakup specjalistycznego sprzętu do gaszenia torfowisk.
O autorze
1 min czytania 2020-06-18

Biebrzański Park Narodowy to największy park narodowy w Polsce oraz jeden z większych w Europie. Dolina Biebrzy to nie tylko piękne krajobrazy, ale także dom dla wielu dzikich gatunków zwierząt. W tym roku obszar parku został wyjątkowo mocno dotknięty skutkami suszy oraz wypalania traw. Dzięki ciężkiej pracy zespołów strażackich pożary zostały w końcu ugaszone. Podjęcie działań na terenie parku narodowego było jednak wyjątkowo ciężkie ze względu na trudno dostępny obszar, który został objęty pożarem. Dlatego Lidl Polska wraz z firmą YOPE połączyły siły, aby wspólnie pomóc dbać o rodzime cuda natury i – wraz z Fundacją dla Biebrzy zajmującą się doposażeniem biebrzańskich strażaków – zakupią specjalistyczny sprzęt do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy.

YOPE to polska marka naturalnych kosmetyków oraz ekologicznych środków czystości, które są przyjazne dla środowiska. W sklepach Lidl Polska produkty YOPE pojawiają się już od dawna, w ramach specjalnej, czasowej oferty. Tym razem głównym celem akcji jest wsparcie Biebrzańskiego Parku Narodowego. Lidl Polska oraz YOPE stworzyły inicjatywę „kupując – pomagasz” i wspólnie przekażą środki na zakup specjalistycznego sprzętu do gaszenia torfowisk w Dolinie Biebrzy. Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzciannym otrzyma sfinansowany przez obie firmy zestaw gaśniczy szybkiego reagowania VMS, quad terenowy oraz przyczepę wraz ze zbiornikiem na wodę. Za zakup sprzętu, konsultacje ze strażakami oraz przekazanie nowego, przeciwpożarowego wyposażenia odpowiedzialna jest również Fundacja dla Biebrzy.

Produktów YOPE można szukać we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska na specjalnym stoisku. W ofercie – oprócz dobrze już znanych kosmetyków – znajdą się dwie nowości, których premiera w Polsce będzie miała miejsce właśnie w Lidlu. Premierowo w sprzedaży pojawi się zapas naturalnego, antybakteryjnego mydła dla dzieci (YOPE, 18,99 zł/ 400 ml/ 1 opak.) oraz refill naturalnego żelu pod prysznic (YOPE, 32,99 zł/ 800 ml/ 1 opak.). Opakowanie typu „refill” zawiera aż 70% mniej plastiku niż butelka, a same butelki nie tylko nadają się do ponownego przetworzenia, ale także pochodzą z recyklingu.

Akcja #WspieramyBiebrzę startuje już w poniedziałek, 22 czerwca, a produkty YOPE będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl. Zachęcamy do udziału w akcji oraz wsparcia Fundacji dla Biebrzy – informacje o celach fundacji i prowadzonych przez nią zbiórkach znajdują się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj