Agencja Brand Bridge wygrała przetarg na obsługę Wine of Moldova

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Brand Bridge wygrała przetarg na obsługę Wine of Moldova

Mimo ogarniającej świat pandemii branża turystyczna zdaje się powoli budzić z lockdownu i staje do walki z wszechobecnym kryzysem. Przykładem tego może być agencja Brand Bridge, która wygrała rządowy przetarg organizowany w kwietniu b.r. przez mołdawską organizację Wine of Moldova.

Brand Bridge zapewni swemu zleceniodawcy usługi z zakresu product and creation tworząc m.in. landing page z zaimplementowanymi kodami data management platform pozwalającymi śledzić ścieżki atrybucji, optymalizować performance kampanii poprzez analizę behawioralną plików cookies internautów ją odwiedzających oraz budować synergię we wszystkich zaplanowanych kanałach komunikacji. A są to m.in. działania content marketing w ramach big data content marketing platform, konkursy, atrakcyjny kontent na social media, działania look-alike, display RTB & geotargeting... Całość rozplanowana wg metodologii Awareness, Consideration, Intent, Buy. W sumie zaplanowano ponad 29 mln impresji w ramach kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja wdroży również działania PR & communication zakładające współpracę ze sprawdzonymi, jakościowymi twórcami internetowymi, renomowanymi tytułami jak National Geographic, topowymi polskimi portalami jak wp.pl, interia.pl, gazeta.pl i innymi oraz zorganizuje press tour.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij