mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO

Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.

Dorosłe życie, pierwsza randka, poważne wspólne zakupy? To skomplikowane, ale za to finanse mogą być proste – oczywiście z mBankiem. Kampania ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z uwagi na młodą grupę docelową – działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital. Kampania obejmuje szereg form – współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów Facebook i Instagram, wykorzystywane są pre-rolle w kanale YouTube i screening na Filmwebie.

Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij