Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu w nowej reklamie pełnej delikatności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu w nowej reklamie pełnej delikatności

Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez Ogilvy dla Milka, wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom.

„Milka dla dzieci” to pięć słodkich propozycji odpowiadających na potrzeby konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości produktów dostosowanych do dziecięcych potrzeb – pysznego smaku i zabawy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists zostały stworzone z najdelikatniejszej w smaku czekolady Milka. A w połączeniu z oryginalnymi kształtami i różnorodnością wariantów w pełni odpowiadają oczekiwaniom konsumentów.

Kampania ma zachęcić rodziców do spędzania czasu ze swoimi pociechami oraz pobudzania ich wyobraźni w czasie wspólnej zabawy. Produkty Milka dla dzieci stają się inspiracją do radosnych, pełnych słodkości chwil, budujących tak istotne więzi między najbliższymi. Osią kampanii jest reklama telewizyjna oraz formaty online. Etap produkcji zbiegł się w czasie z wybuchem pandemii, która skutecznie pozbawiła agencję możliwości realizacji zaplanowanych wcześniej zdjęć. Mimo surowych obostrzeń, pracując w surowym reżimie sanitarnym, nakręcono wzruszający film, pełen delikatności i prawdziwych emocji. 

Reżyserem filmu został Marcin Filipek, zaś w roli operatora oraz ojca w historii wystąpił Wojtek Zieliński. Wszystkie zdjęcia zostały nakręcone w domu operatora, a na ekranie pojawiła się również... jego córka. Dzięki temu nie trzeba było angażować dodatkowych osób, a rygorystyczne wymagania dotyczące planu zdjęciowego zostały spełnione. Przede wszystkim jednak byliśmy świadkami prawdziwej historii, rzeczywistych chwil zabawy, radości i czułości zarezerwowanych dla rodzica i dziecka, ojca i córki.

W połączeniu z CGI, za które odpowiadało studio Televisor, powstała kreacja, która nie tylko nabrała kształtu pomimo wszelkich przeciwności losu, ale także okazała się bardzo aktualna. Pokazała, jak można bawić się z dziećmi i pobudzać ich wyobraźnię... bez wychodzenia z domu.

Za całość produkcji odpowiadał zespół Ogilvy we współpracy ze studiem Papaya Films.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij