Good Division rozpoczyna współpracę z PSG Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Good Division rozpoczyna współpracę z PSG Polska

Do grona klientów Good Division dołącza PSG Polska – lider w dziedzinie usuwania zagrożeń biologicznych i chemicznych.

W ramach stałej współpracy, od 1 maja 2020 agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy, doradztwo w zakresie pozycjonowania ekspertów oraz szeroko pojęty consulting biznesowy.

– Praca z biznesami, które są w trakcie bardzo intensywnego wzrostu, to nasza specjalność. PSG Polska to właśnie taka firma, więc tym bardziej cieszymy się, że zdecydowali się pracować akurat z nami – komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.

PSG Polska to kluczowy gracz na rynku dezynfekcji. W swoim portfolio ma pracę m.in. dla Lenovo, PGNiG, MetLife, PLL LOT, Miasta Stołecznego Warszawy, KIA czy Strabag.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij