TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Życie jest grą, czyli interaktywny content dla marki Tiger

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Nowy projekt agencji 180heartbeats + JUNGv. MATT dla marki Tiger.
O autorze
1 min czytania 2013-12-19

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji – życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over – interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta – gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

– Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ANATOMIA to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

PARTY! to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio – stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat’em up.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

DEADLINE to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na http://gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.