TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ABSTRA i Old Spice łączą siły w nowej kampanii kosmetyków Deep Sea

Ruszyła kampania realizowana przez ABSTRA dla marki Old Spice, związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea. Działania obejmują m.in. kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (Dla Pieniędzy).
O autorze
1 min czytania 2020-06-25

Kampania przeznaczona dla Old Spice (P&G), wystartowała 7 czerwca br., a jej inauguracją jest emisja spotów na kanale YouTube (20’), Facebook i Instagram (6’) z udziałem Pawła Svinarskiego (prowadzący kanał Dla Pieniędzy YT). Wyprodukowane przez ABSTRA materiały stanowią interpretację spotu globalnego marki dla serii produktów Deep Sea z Isaiahem Mustafą w roli głównej.

– Naturalne podobieństwo Pawła do legendy Old Spice – Isaiaha Mustafy, skłoniło nas do wyprodukowania adaptacji spotu globalnego dla serii produktów Deep Sea. Ponadto dystans, jaki marka Old Spice pokazuje od lat, pozwoliła na swobodę kreacji, idealnie wpisując się w DNA – zarówno ABSTRA jak i naszych twórców – mówi Olek Wandzel, CEO ABSTRA. 

W ramach przygotowanej kampanii – powstała także seria odcinków inspirowanych hasłem przewodnim produktów Deep Sea „Zapachnij świeżością, Człowieku!”. Interpretacją świeżości zajęli się twórcy takich kanałów na YouTube jak: Dla Pieniędzy, Abstrachuje.TV, WiP Bros i Hajlajt. Kampania została wsparta komunikacją na instagramowych profilach twórców.

Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzona na TikToku zabawa skierowana do konsumentów #OldSpiceChallenge. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich video, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z kultowym dźwiękiem gwizdka od Old Spice.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję promują dwa formaty reklamowe – brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa o wartości ok. 3 300 zł.

Kampania potrwa do końca czerwca. Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada ABSTRA. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się