Marka Cellbes rusza z nową kampanią w duchu age & body positive

Szwedzka marka Cellbes od początku swojego istnienia na rynku mody (ponad 60 lat!) podkreśla takie wartości jak: ciałopozytywność, kobiecość i radość. W tym sezonie brand stawia na pozytywną duszę, która nie ma wieku ani daty.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Nowa kampania w duchu age positive jest kluczem do zmiany myślenia stereotypowego o modzie przypisanej do lat Kobiet i wspiera ruch body positive. Zamiast modelek możemy oglądać debiutujące przed obiektywem mieszkanki Hudiksvall wyłonione podczas kręcenia programu „Modelka przez jeden dzień”.

„Pokochaj swoje ciało!” – te słowa wielokrotnie padały na castingach do sesji zdjęciowej i towarzyszyły do końca jej produkcji. Do przekazania i podkreślenia swoich wartości marka Cellbes użyła strojów kąpielowych na sezon lato 2020. Panie pod opieką specjalistów, ekspertów i stylistów przeszły metamorfozę nie tylko zewnętrzną, ale też wewnętrzną.

„Czuje się niesamowicie, to dla mnie nowość, że ktoś robi mi makeup, a potem zdjęcia. Kiedy spróbować jak nie teraz!” – mówiła 81-letnia Hilja. Pierwsze kroki przed profesjonalnym obiektywem stawiała 18-letnia Maja – „Wcześniej pozowałam jedynie do zdjęć na instagramie. Dziś czuję się wyjątkowo, że marka wyróżniła mnie w ten sposób zapraszając do wzięcia udziału w kampanii. Gdyby nie cudowna ekipa, nie wiem czy bym się odważyła”. Wśród Szwedek znalazła się jedna Polka – Krystyna, która przyjechała do miejscowości Hudiksvall pół roku wcześniej z mężem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Nie sądziłam, że przeżyję tutaj taką niesamowitą przygodę. Tutaj nie ma barier ani granicy wieku, co też da się zauważyć w projektach Cellbes” – wspominała blondwłosa Krystyna. W sesji zdjęciowej strojów kąpielowych Cellbes wzięła również udział Katarina, która pozowała w 8 miesiącu ciąży! Czterdziestoparoletnia Helena w kampanii udowadnia, ze kolor różowy nie jest zarezerwowany tylko dla nastolatek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Każda Kobieta jest wyjątkowa bez znaczenia na wiek czy rozmiar. Szwedzka marka Cellbes tworzy modę, w której płeć damska ma czuć się dobrze – odzwierciedla to najnowsza kampania strojów kąpielowych, która powstała w Szwecji. Czerpiąc z doświadczenia przy projektowaniu kostiumów powstały modele modelujące sylwetkę, a wśród nich tankini, bikini lub jednoczęściowy strój.