Marka Cellbes rusza z nową kampanią w duchu age & body positive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Cellbes rusza z nową kampanią w duchu age & body positive

Szwedzka marka Cellbes od początku swojego istnienia na rynku mody (ponad 60 lat!) podkreśla takie wartości jak: ciałopozytywność, kobiecość i radość. W tym sezonie brand stawia na pozytywną duszę, która nie ma wieku ani daty.

Nowa kampania w duchu age positive jest kluczem do zmiany myślenia stereotypowego o modzie przypisanej do lat Kobiet i wspiera ruch body positive. Zamiast modelek możemy oglądać debiutujące przed obiektywem mieszkanki Hudiksvall wyłonione podczas kręcenia programu „Modelka przez jeden dzień".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Pokochaj swoje ciało!" – te słowa wielokrotnie padały na castingach do sesji zdjęciowej i towarzyszyły do końca jej produkcji. Do przekazania i podkreślenia swoich wartości marka Cellbes użyła strojów kąpielowych na sezon lato 2020. Panie pod opieką specjalistów, ekspertów i stylistów przeszły metamorfozę nie tylko zewnętrzną, ale też wewnętrzną.

„Czuje się niesamowicie, to dla mnie nowość, że ktoś robi mi makeup, a potem zdjęcia. Kiedy spróbować jak nie teraz!" – mówiła 81-letnia Hilja. Pierwsze kroki przed profesjonalnym obiektywem stawiała 18-letnia Maja – „Wcześniej pozowałam jedynie do zdjęć na instagramie. Dziś czuję się wyjątkowo, że marka wyróżniła mnie w ten sposób zapraszając do wzięcia udziału w kampanii. Gdyby nie cudowna ekipa, nie wiem czy bym się odważyła". Wśród Szwedek znalazła się jedna Polka – Krystyna, która przyjechała do miejscowości Hudiksvall pół roku wcześniej z mężem.

„Nie sądziłam, że przeżyję tutaj taką niesamowitą przygodę. Tutaj nie ma barier ani granicy wieku, co też da się zauważyć w projektach Cellbes" – wspominała blondwłosa Krystyna. W sesji zdjęciowej strojów kąpielowych Cellbes wzięła również udział Katarina, która pozowała w 8 miesiącu ciąży! Czterdziestoparoletnia Helena w kampanii udowadnia, ze kolor różowy nie jest zarezerwowany tylko dla nastolatek.

Każda Kobieta jest wyjątkowa bez znaczenia na wiek czy rozmiar. Szwedzka marka Cellbes tworzy modę, w której płeć damska ma czuć się dobrze – odzwierciedla to najnowsza kampania strojów kąpielowych, która powstała w Szwecji. Czerpiąc z doświadczenia przy projektowaniu kostiumów powstały modele modelujące sylwetkę, a wśród nich tankini, bikini lub jednoczęściowy strój.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij