TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Francuski Burger King w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych obowiązujących w lokalach sieci

Francuski Burger King w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych obowiązujących w lokalach sieci
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą o nazwie „Burger Klean” i w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Po zniesieniu trwającego ponad miesiąc lockdownu, restauracje we Francji ponownie otwierają się dla swoich klientów. Teraz jednak obowiązują w nich nowe zasady sanitarne, o czym Burger King postanowił poinformować w nietypowy sposób. 

W nowym spocie popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą, zaś kapitan „samolotu” – w tej roli francuski aktor komediowy Fred Testot – omawia swoim „pasażerom” każdy punkt nowej instrukcji bezpieczeństwa. Pilot zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność noszenia maseczki ochronnej, o ile nie będzie to maska ozdobna, a także zakrywania swoich rąk – niestety rękawice bokserskie nie wchodzą w grę ;). 

Za realizację odpowiada agencja Buzzman.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W maju br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.