AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku

23 czerwca 2020 roku Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.

Postępowanie dotyczyło obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight. W dyspozycji AMS znajdzie się w sumie 120 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Podpisanie umowy przewidziane jest w lipcu 2020 r. Zgodnie z deklaracjami miasta po upływie obowiązywania umowy powyższej rozpisany zostanie nowy przetarg.

– Warunki przetargowe były dalekie od standardów rynkowych, na co zwracaliśmy uwagę władzom samorządowym. Jednak nasze postulaty nie zostały uwzględnione. Mimo to zdecydowaliśmy się na udział w przetargu, aby zapewnić naszym klientom realizującym kampanie ogólnopolskie dostęp do powierzchni reklamowych w kluczowych lokalizacjach w mieście. Myślę, że ten rok będzie zarówno dla miasta, jak i dla firm reklamy zewnętrznej czasem niezbędnym do odnalezienia się w nowej rzeczywistości po wejściu w życie uchwały krajobrazowej – mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS

Łącznie w ofercie firmy znajduje się ponad 14 tysięcy citylightów zlokalizowanych głównie w wiatach przystankowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij