TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mlekpol z nową kampanią serków Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” połączonemu zespołowi agencji Media Republic i Change Serviceplan.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA rusza w czerwcu. Jej celem będzie pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych będzie serwis najlepszewkuchni.pl wspierany kampanią bannerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy oraz udziałem influencerów.

– Ważnymi aspektami oceny zaprezentowanych pomysłów były dla nas: podejście do briefu, propozycja przedstawionych działań, analiza konkurencji oraz uwzględnienie tego, jaka jest obecnie nasza pozycja na rynku i co chcemy osiągnąć w ciągu najbliższych miesięcy. Agencja Change Serviceplan spełniła nasze oczekiwania, tworząc ciekawą i dopasowaną do naszych potrzeb koncepcję kreatywną, w ramach której przedstawiła szczególnie bliskie nam pomysły na działania komunikacyjne – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj