Facebook uruchamia kampanię „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook uruchamia kampanię „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami”

Facebook uruchamia kampanię, która ma pomóc ludziom identyfikować fałszywe treści napotkane w internecie i zachęcić ich do czujności odnośnie wiarygodności informacji.

Opracowana wspólnie z fact-checkerami kampania „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami” będzie realizowana w całej Europie. Użytkownicy platformy zobaczą w swoich Aktualnościach serię reklam kierujących do strony internetowej stampoutfalsenews.com zawierającej tytułowe trzy pytania oraz dodatkowe podpowiedzi, pomocne w weryfikacji autentyczności treści.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Trzy główne pytania kampanii to:

  1. Skąd pochodzi treść? Jeśli nie ma źródła, poszukaj go.
  2. Czego brakuje? Zapoznaj się z całą historią, a nie samym nagłówkiem.
  3. Co czujesz? Osoby tworzące fałszywe treści mogą chcieć Tobą manipulować.

Kampania idzie w parze z zeszłotygodniowym wprowadzeniem nowego typu powiadomień, które informują, gdy ktoś chce podzielić się artykułem starszym niż 90 dni. Celem wprowadzania tego typu aktualizacji jest dostarczanie ludziom dodatkowego kontekstu, pomagając im podjąć świadome decyzje dotyczące tego, co przekazują innym na Facebooku.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij