Nietypowy launch produktu z wykorzystaniem influencerów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nietypowy launch produktu z wykorzystaniem influencerów

#gdziejestwellss to nietypowa akcja promująca wprowadzenie produktów wellss marki Chias Brothers do sieci Żabka. Jej głównym atutem jest ciekawa forma zabawy angażująca zarówno odbiorców marki, jak i influencerów.

Wspomniani influencerzy, to osoby których działania na Instagramie oscylują wokół tematyki sportu, diety, mody, podróży i zdrowego odżywiania. W ramach akcji kilkudziesięciu influencerów otrzymało gift pack, w którym oprócz nowych produktów znajdą rysunek inspirowana kultowym komiksem „Gdzie jest Wally?”, a na nim w gąszczu ludzi, budynków i innych elementów mają znaleźć produkt wellss. Jest on umieszczony pod widocznym logo Żabki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym momencie odpowiedź nasunie się sama:

  • Gdzie jest Wellss?
  • W Żabce!

Za realizację odpowiada agencja AdFather agency. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij