Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Matylda Walewska-Romanowska objęła stanowisko managera ds. komunikacji korporacyjnej w PLAY

Z PLAY jest związana od momentu powstania marki. Początkowo była odpowiedzialna za raportowanie rozbudowy sieci. Następnie współtworzyła zespół project management office, gdzie realizowała projekty dotyczące kultury organizacyjnej i nowej misji PLAY.
O autorze
0 min czytania 2020-07-03

W styczniu 2018 roku dołączyła do Działu PR PLAY, gdzie była odpowiedzialna za PR wewnętrzny. Jako manager ds. komunikacji korporacyjnej jest odpowiedzialna za komunikowanie strategii do organizacji, kształtowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach PLAY oraz rozwój kanału LinkedIn.

Raportuje bezpośrednio do Małgorzaty Zakrzewskiej, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w PLAY.

Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Wydział Zarządzania UW.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj