Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paweł Franke nowym liderem w zespole strategii Pathfinder 23

Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) kontynuuje wzmacnianie globalnego hubu obsługującego Bayer. Do działu strategii dołączył Paweł Franke jako e-commerce healthcare strategy hub leader.
O autorze
1 min czytania 2020-07-06

Paweł Franke ma prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Pathfinder 23 przez prawie 4 lata był związany z Grupą K2, gdzie przez ostatnie 2 lata obejmował stanowisko communication & marketing director – najpierw w K2 Media, a następnie w K2 Precise. Odpowiadał m.in. za opracowanie strategii pozycjonowania agencji K2 Percise oraz wprowadzenie marki na polski rynek. W latach 2013-2016 jako head of marketing & PR w Centralnym Ośrodku Informatyki zarządzał zespołem realizującym działania marketingowe i komunikacyjne dla cyfrowych projektów polskiego rządu.

Wcześniej przez 7 lat pracował w Starcom MediaVest Group, gdzie współtworzył jednostkę konsultingu strategicznego, realizującą działania dla klientów, takich jak: Dr Irena Eris, Heineken (Żywiec, Heineken, Desperados), Kraft Foods, PZU, Samsung, T-Mobile, TUI, TVN. Odpowiadał m.in. za przeprowadzanie audytów komunikacyjnych, tworzenie strategii komunikacji marek i koncepcji kampanii oraz nadzór nad ich realizacją. Był również zaangażowany w rozwój narzędzi i kompetencji działu kreatywnego oraz prowadzone przez tę komórkę procesy tworzenia planów mediowych. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów dla firmy Coca-Cola.

Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. „Smutny Autobus” zdobył 6 mieczy w KTR, 2 statuetki Effie Awards, Grand Prix w MIXX Awards oraz 3 nominacje w Cannes Lions. Jako juror oceniał kampanie w konkursach Innovation i MIXX Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj