Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Podróże po COVID-19 [badanie]

Firma eSky.pl we współpracy z agencją badawczą Mobile Institute przeprowadziła badanie rynkowe na temat podróżowania w czasach pandemii. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wnioski z badania.
O autorze
1 min czytania 2020-07-06

Podróżowanie uzależnia

Wśród Polaków 21% deklaruje, iż pojedzie na urlop w tym roku, a 14% spędzi go za granicą. W przypadku użytkowników portalu eSky.pl aż 59% planuje zagraniczny urlop jeszcze w tym roku. To pokazuje, że regularni podróżnicy, mimo ograniczeń, dużo częściej decydują się wypoczywać za granicą

Koronawirus nie taki straszny

76% Polaków przyznaje, że nie mają obaw związanych z podróżowaniem w czasie zagrożenia koronawirusem. Polacy tęsknią głównie za odpoczynkiem i relaksem (34%), poznawaniem nowych miejsc oraz obcowaniem z naturą (po 33% wskazań).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli urlop – to zorganizowany samodzielnie

Aż 71% Polaków przyznaje, że planują samodzielnie zorganizować tegoroczny urlop – bezpośrednio, kontaktując się z usługodawcami zajmującymi się transportem czy noclegiem, bądź korzystając z pomocy internetowych biur planowania podróży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełna wersja raportu dostępna jest na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badanie rynkowe zostało przeprowadzone w maju br. metodą CAWI (Computer-Assisted Web Interview) na niezależnej grupie N=1231 internautów. Wyniki w grupie internautów są reprezentatywne dla całej populacji

W raporcie przedstawione są także wyniki badania na użytkownikach eSky w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Wielkiej Brytanii oraz Brazylii (UK N=750, BG N=766, RO N=411, BR N=569) – wyniki przedstawiane są osobno od wyników badania rynkowego w Polsce.