Intermarché wprowadza program jeszcze niższych cen dla klientów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Intermarché wprowadza program jeszcze niższych cen dla klientów

Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56%.

W lipcu program obejmie ponad 1 000 wybranych produktów z różnych kategorii. W ramach programu co tydzień będzie obowiązywała inna oferta z promocyjnymi cenami. W pierwszym tygodniu lipca rabaty objęły m.in. warzywa i owoce (taniej nawet do 56%) wędliny (do 42%) oraz nabiał (do 33%).

– Grupa Muszkieterów wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów. Tym razem przygotowaliśmy program promocji skierowany do kupujących w sieci Intermarché. Dzięki nowej ofercie klienci odczują w swoich portfelach znaczące oszczędności. Uruchomiony program, który w każdym tygodniu lipca obejmie setki produktów, doskonale oddaje dewizę Intermarché: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W kolejnych tygodniach kupujący w Intermarché będą mogli nabyć wybrane artykuły taniej do 50, 40 oraz 30% – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów

Drugim filarem, na którym został oparty program, jest obniżka cen wybranych produktów z uwagi na obniżone stawki VAT.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij