Nowa kampania napojów HORTEX na TikToku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania napojów HORTEX na TikToku

W ramach kampanii digitalowej napojów HORTEX, na TikToku wystartował challenge #zdecydujwduecie. Za projekt odpowiedzialne są agencje Asap&Asap oraz Pure Play.

„Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?” W challenge’u odpowiedzi na to podchwytliwe pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego duetu z Moniką Kociołek lub orzeźwiająco-soczystego z Sebastianem Kowalczykiem, twórcami współpracującymi z Hortex. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w duecie powtórzyć ich układ do piosenki przewodniej wyzwania i użyć kampanijnego hasztagu. Nagrodami są iPhone’y XR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyzwanie w wersji konkursowej trwa do 20 lipca. Promują go dwa formaty reklamowe – top view oraz brand premium (w którym wykorzystany został wizerunek głównych twórców). Dodatkowo, konkurs będzie wspierany przez publikacje duetów przez grupę tiktokerów.

Obecność napojów Hortex na TikToku to wspólny projekt agencji Asap&Asap i Pure Play. Asap&Asap odpowiada za koncept wyzwania i kreacje materiałów promocyjnych oraz współpracę z influencerami, Pure Play – za koordynację kampanii, dobór formatów reklamowych i bezpośredni kontakt z TikTokiem. Moderacją challenge’u zajmuje się natomiast ASAP Care 24.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij