Marka leku przeciwbólowego Apap, należącego do portfolio USP Zdrowie, zwraca się do wszystkich Polaków zmęczonych czasem pandemii: życie toczy się dalej. Działamy i nie poddajemy się przeciwnościom losu.
Bohaterem nowego spotu jest lokalny fryzjer i golibroda, który po odmrożeniu gospodarki może ponownie świadczyć swoje usługi. A ponieważ głównym benefitem produktowym marki Apap jest szybkość – uwalnia się już po 3 minutach – w kulminacyjnej scenie reklamy bohater zażywa lek, aby szybko pozbyć się bólu głowy i bez przeszkód ostrzyc Bardzo Ważnego Klienta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiada agencja AżTuNagle.