„Wracamy do normalności” – nowa kampania marki Apap

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Wracamy do normalności” – nowa kampania marki Apap

Rusza kolejna odsłona kampanii kontekstowej marki Apap przygotowana przez agencję AżTuNagle.

Marka leku przeciwbólowego Apap, należącego do portfolio USP Zdrowie, zwraca się do wszystkich Polaków zmęczonych czasem pandemii: życie toczy się dalej. Działamy i nie poddajemy się przeciwnościom losu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterem nowego spotu jest lokalny fryzjer i golibroda, który po odmrożeniu gospodarki może ponownie świadczyć swoje usługi. A ponieważ głównym benefitem produktowym marki Apap jest szybkość – uwalnia się już po 3 minutach – w kulminacyjnej scenie reklamy bohater zażywa lek, aby szybko pozbyć się bólu głowy i bez przeszkód ostrzyc Bardzo Ważnego Klienta.

Za kreację spotu odpowiada agencja AżTuNagle.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij