TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Too Good To Go obchodzi pierwsze urodziny i wzmacnia szeregi

Lipiec to czas świętowania w Too Good To Go. Aplikacja do walki z marnowaniem żywności, która skradła serca ponad 208 000 Pogromców Marnowania Jedzenia, świętuje rok obecności w Polsce. Do zespołu Pogromców Marnowania Jedzenia dołącza też nowa country managerka – Anna Kurnatowska.
O autorze
2 min czytania 2020-07-09

Nikt nie lubi wyrzucać jedzenia i potwierdza to sukces aplikacji Too Good To Go w Polsce. Od startu w lipcu 2019 roku do walki marnowaniem żywności przyłączyło się 208 000 użytkowników w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie i Poznaniu, a kolejne miasta dołączą najbliższych tygodniach. W ciągu roku Pogromcy Marnowania Jedzenia przechwycili ponad 161 000 paczek-niespodzianek, nie marnując tym samym 402 500 kg CO2. To tyle ile wyemitowałby samolot, wykonując 1162 loty na trasie z Warszawy do Londynu. Sprzedaż każdej przygotowanej porcji jest wręcz niemożliwa i wie o tym ponad 1300 partnerów, którzy skorzystali z rozwiązania w walce z marnowaniem żywności, jakim jest Too Good To Go.

Pierwszy rok działalności to również czas podsumowań i nowych otwarć. Od lipca polskim zespołem Too Good To Go pokieruje Anna Kurnatowska na stanowisku country managerki. Mikrobiolożka z wykształcenia, z jedzeniem związana niemal od początku swojej kariery zawodowej. To, co pyszne, zdrowe, naturalne i w duchu zero waste nie jest jej obce. Jako Brand Managerka w Carrefour, miała okazję wprowadzić do polskich i tajwańskich sklepów produkty w ramach linii „Jakość z Natury”, marce powstałej z dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt, oraz zapewniać najwyższą jakość i szeroki asortyment w dziale produktów świeżych. Zarówno w Carrefour, jak i Eurocash wprowadzała inicjatywy zero waste, takie jak zakupy do własnych opakowań czy kampanie na rzecz niemarnowania. Wrażliwa na zmiany klimatu i świadoma skali problemu marnowania żywności, wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w zmienianiu świata na lepsze.

– Bardzo się cieszę, że moje początki w Too Goo To Go zbiegają się z pierwszymi urodzinami firmy w Polsce. Dołączam do fantastycznego, zgranego zespołu, który przez rok osiągnął imponujące wyniki. Mamy przed sobą ambitne zadanie dotarcia wszędzie tam, gdzie marnuje się jedzenie, ale mocno wierzę, że wspólnymi siłami dokonamy w Polsce rewolucji w niemarnowaniu – powiedziała Anna Kurnatowska, country managerka Too Good To Go.

Too Good To Go jest rozwiązaniem dostosowanym do potrzeb zarówno w ogólnopolskiej sieci, jak i rodzinnego biznesu. Wśród miejsc, które korzystają z możliwości platformy znajdują się takie marki, jak: Starbucks, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, sieci hoteli Arche, Accor i Radisson Blu, znane i lubiane restauracje, kateringi dietetyczne, klubokawiarnie, małe kawiarenki, piekarnie czy osiedlowe warzywniaki “Owoce i Warzywa” i “Krzesak”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki aplikacji Too Good To Go wszystkie emisje jakie powstały w produkcji, transporcie i całej drodze z pola do stołu, nie zmarnowały się, a to tyle ile:

  • wynoszą roczne emisje 51 polskich obywateli
  • wyemitowałby samolot okrążający Ziemię 79 razy
  • powstałoby gdybyśmy wykonali 291 lotów z Warszawy do Tokio
  • potrzebne jest, aby podgrzać wodę w bojlerze elektrycznym, na prysznic trwający 24 lata

Słuchaj podcastu NowyMarketing