Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

– Cieszymy się, że możemy wspierać tak renomowaną organizację jaką jest Rada Reklamy. Rada Reklamy, Kodeks Etyki Reklamy i działalność Komisji Etyki Reklamy to dobry przykład samoregulacji sektora prywatnego i dbałości o standardy w branży reklamowej. Chcemy wnieść swój wkład w to dzieło – powiedział mec. Maciej Gawroński, partner zarządzający Gawroński & Partners S.K.A.

Jednymi z pierwszych tematów, którymi zajmą się Rada Reklamy i kancelaria Gawroński & Partners będą kwestie z zakresu doradztwa w sprawach dotyczących trudnych skarg konsumenckich oraz lepszego dostosowania procedur KER do bieżących wyzwań na rynku.

– Nawiązanie partnerstwa z kancelarią Gawroński & Partners witamy z zadowoleniem. To kancelaria znana z doskonałego doradztwa w sprawach technologii, mediów, telekomunikacji, Internetu i RODO. Te wszystkie zagadnienia, a także sprawy związane z działalnością Komisji Etyki Reklamy są kluczowe dla działalności Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Liczymy tu na silne wsparcie – powiedział Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij