– Cieszymy się, że możemy wspierać tak renomowaną organizację jaką jest Rada Reklamy. Rada Reklamy, Kodeks Etyki Reklamy i działalność Komisji Etyki Reklamy to dobry przykład samoregulacji sektora prywatnego i dbałości o standardy w branży reklamowej. Chcemy wnieść swój wkład w to dzieło – powiedział mec. Maciej Gawroński, partner zarządzający Gawroński & Partners S.K.A.
Jednymi z pierwszych tematów, którymi zajmą się Rada Reklamy i kancelaria Gawroński & Partners będą kwestie z zakresu doradztwa w sprawach dotyczących trudnych skarg konsumenckich oraz lepszego dostosowania procedur KER do bieżących wyzwań na rynku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Nawiązanie partnerstwa z kancelarią Gawroński & Partners witamy z zadowoleniem. To kancelaria znana z doskonałego doradztwa w sprawach technologii, mediów, telekomunikacji, Internetu i RODO. Te wszystkie zagadnienia, a także sprawy związane z działalnością Komisji Etyki Reklamy są kluczowe dla działalności Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Liczymy tu na silne wsparcie – powiedział Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.