Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

22. Finał WOŚP online – Miłość. Przyjaźń. Internet

22. Finał WOŚP online – Miłość. Przyjaźń. Internet
Tweetnij #MasterCardgrazWOSP, zostań #WOSPoznawcą, kupuj rzeczy od serca, licytuj brodę Marcina, książkę E-marketing PWN i szkolenie z Twittera prowadzone przez specjalistów social media Allegro.pl. 12 stycznia po raz 22. gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak można dołączyć do akcji online?
O autorze
3 min czytania 2014-01-12

O 22. Finale WOŚP przypomina specjalne doodle wyłonione w konkursie Google. Spośród kilkunastu tysięcy rysunków nt. “Mój pomysł na pomaganie innym” Jury wyłoniło piętnastu autorów najlepszych prac, a internauci wybrali swojego ulubionego doodla.

– Nie trzeba wiele mieć, by móc dużo dać. Wystarczy trochę serca…pohuśtać kogoś na huśtawce uśmiechu, wyciągnąć pomocną dłoń by ofiarować nadzieję. Dlatego przedstawiłem na rysunku ludzi dających siebie, swoje serca. Rysunek wykonałem w czarno czerwonych barwach, gdyż prawdziwego kolorytu mają nadać mu emocje jakie niesie ze sobą radość pomagania – pisze laureat konkursu, Jakub Stanek z Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej w Kielcach. 

– Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to organizacja pozarządowa, nie dysponuje więc dużym budżetem wspomagającym działania komunikacyjne. Siłą rzeczy staramy się więc jak najskuteczniej wykorzystywać te kanały, które zapewniają najszerszy zasięg przy optymalizacji kosztów. Przede wszystkim jest to duża aktywność w internecie – mówi w markowym podsumowaniu roku Krzysztof Dobies, Rzecznik Prasowy WOŚP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fundacja WOŚP aktywnie gra m.in. na Facebooku, Twitterze, NK, Google+, Instagramie, YouTube. Pełną listę serwisów można znaleźć na stronie fundacji wosp.org.pl.  

Kto odpowiada za te działania? – Posiadamy własny 3-osobowy dział odpowiadający za całą komunikację. W tym gronie koordynujemy wszelką aktywność komunikacyjną i wizerunkową. Wspiera nas także wewnętrzny dział graficzny oraz w kluczowych momentach szereg innych pracowników Fundacji, a także wolontariuszy. Dużo uwagi poświęcimy profilom, które powstały stosunkowo niedawno, jak na przykład Instagram – tłumaczy Krzysztof Dobies.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ambasadorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy może zostać każdy, kto opublikuje informacje na temat akcji w mediach społecznościowych – wpisy można śledzić na stronie ambasadorem.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na żywo w Internecie można także oglądać transmisję koncertu przy PKiN oraz relację ze studia TVP:

Blogerzy i YouTuberzy wspierają WOŚP

Polska vlogosfera połączyła siły, by zebrać 50 tys. zł na rzecz WOŚP. Prawie 50 YouTuberów stworzyło serię filmików o tym dlaczego warto pomagać, wspierać Fundację i działać pozytywnie. Datki do wirtualnej puszki na portalu siepomaga.pl zbierają m.in. Florian „Skkf” Skowron, Red Lipstick Monster, Lisie Piekło, Cyber Marian, Marco Kubiś, VlogMateusz, MaturaToBzdura.TV, Andrzej Tucholski czy Ravgor.TV.

Wirtualne Serce powstaje na platformie wspieram.to – ambasadorami akcji są m.in. Remigiusz ROCK Maciaszek, Krzysztof Gonciarz, Michał Górecki, Jessica Mercedes Kirschner, Lekko Stronniczy i Julia Kamińska.

 

Z Fundacją WOŚP ponownie mocno współgrają blogerzy – na aukcjach można kupić m.in. książkę „Kuchnia Filmowa”, która powstała na podstawie bloga From movie to the kitchen i jest zbiorem 49 przepisów inspirowanych znanymi filmami i serialami, szkolenie zamknięte z mediów społecznościowych od Socjomanii, “Biblię e-biznesu” od Pawła Lipca, tablet od Kominka, blogerską edycję gry Monopoly od Łukasza Jakóbiaka, Glossybox od Katarzyny Tusk, kultowy komiks od Artura Kurasińskiego, “Wybuchające beczki” od Krzysztofa Gonciarza, wyjątkowy pierścień od Zorki.

Do nawrzucania Orkiestrze zachęca autor bloga Maltreting:

źródło: www.facebook.com/maltreting

Maciek Budzich, czyli Mediafun przekazał na rzecz WOŚP jeden z “darów losu”:

Rzeczy od serca na Allegro

Kolejny już raz na allegro.pl można wylicytować specjalne oferty. Wyłapaliśmy kilka ciekawych propozycji związanych z branżą marketingową:

„Zaćwierkaj z MasterCard dla WOŚP”

W dniu finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, przez całą dobę za każde udostępnienie wpisu na Twitterze z #MasterCardgrazWOSP MasterCard przeznaczy 5 zł na rzecz Fundacji. Każde konto na Twitterze może udostępnić ten wpis jednokrotnie w ciągu doby. W akcji może wziąć udział każdy zarejestrowany użytkownik Twittera. MasterCard dokona podsumowania akcji do siedmiu dni od zakończenia finału i na swoim kanale Twitter poda do publicznej wiadomości wynik akcji. Na zlecenie MasterCard akcja koordynowana jest przez Headlines Porter Novelli.

 

Zostań superbohaterem WOŚP z Play, pomagaj z Interią, graj z Grouponem

Pełną listę możliwości jak wesprzeć WOŚP można znaleźć na stronie fundacji.

Przez Internet można to zrobić m.in. biorąc udział w akcji “Zostań superbohaterem” Play, pomagając z Interia.pl, kupując w SiemaShop.pl lub na Groupon.pl.

WOŚP mobilnie

Play i Cocolab na 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowały specjalną aplikację mobilną, dzięki której można sprawdzić czy jest się WOŚPoznawcą i dowiedzieć się wszystkiego o 22. Finale:

Mobilnie do gry włączyła się także Panorama Firm – każdy, kto w dniach 8 – 13 stycznia br. pobierze jej darmową aplikację wesprze WOŚP. Panorama Firm przekaże 1 zł na konto Fundacji za każde pobranie.