Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka YFood debiutuje na polskim rynku

Produkty YFood szturmem zdobywają sympatię i uznanie zagranicznych konsumentów, a od teraz dostępne są również w Polsce. Pochodząca z Niemiec marka rewolucjonizuje przemysł spożywczy swoimi produktami.
O autorze
2 min czytania 2020-07-10

Marka YFood stworzona została w 2017 roku przez Bena Kremer’a i Noël Bollmann’a, którzy postanowili zrewolucjonizować przemysł spożywczy tworząc nową kategorię produktową. Mowa o zdrowych i pełnowartościowych posiłkach gotowych od razu do spożycia. YFood nie należy mylić z napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami. Młody startup zaproponował innowacyjne tzw. „kompletne posiłki” w postaci napojów i koktajli w proszku, pozwalając konsumentom na zdrowy wybór. Osoby, które prowadzą intensywny styl życia czy którym brakuje czasu na samodzielne przygotowanie posiłków, z pewnością docenią propozycje z portfolio YFood. Wszystkie produkty marki to dobrze zbilansowane i bardzo smaczne posiłki, które zawierają niezbędne makro i mikroelementy potrzebne organizmowi.

YFood napój

Pierwszym produktem marki YFood były napoje, które są gotowe od razu do spożycia – nie wymagają chłodzenia lub podgrzewania. Co istotne, jeden napój zastępuje jeden posiłek. Największą zaletą, tuż obok pysznego smaku napojów jest zbilansowany skład bogaty w mikro i makroelementy. Produkt dostarcza organizmowi: białko, błonnik, tłuszcze omega 3 i 6 oraz aż 26 witamin i minerałów. Napoje nie zawierają także alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę każdej receptury ze standardowej linii stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy. Produkt dostępny jest w dwóch pojemnościach: 330 ml oraz 500 ml. Pierwsza, mniejsza wersja dedykowana jest osobom, które mają mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne w ciągu dnia bądź wybierają napój jako formę lekkiej przekąski. Uczucie sytości dla mniejszej wersji napoju utrzymuje się od 2 do 4 godzin. Produkt dostępny jest w czterech smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry i Cold Brew Coffee (+kofeina). Natomiast, każda butelka o pojemności 500 ml dostarcza 500 kcal, co w praktyce oznacza, że po spożyciu posiłku czujemy się nasyceni od 3 do 5 godzin. W ramach większej butelki mamy dodatkowo do wyboru smak: Happy Banana. Marka planuje również poszerzenie dystrybucji o napoje wegańskie.

YFood Proszek

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Alternatywą dla gotowych napojów jest YFood – koktajl w formie proszku. W większym i zamykanym strunowo opakowaniu znajduje się proszek zawierający składniki odżywcze m.in.: 26 witamin, minerały, białko i błonnik. Tę propozycję docenią konsumenci, którzy często podróżują, bądź preferują samodzielnie zrobić własny posiłek. Niedrogie, zdrowe i zbilansowane danie może być łatwo i szybko przygotowane w dowolnym miejscu np.: w pracy, na uniwersytecie, czy w podróży. Dzięki wygodnemu opakowaniu, YFood można zabrać dosłownie wszędzie. Produkt dostępny jest w smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry, Happy Banana and Coffee (+kofeina). Jedno opakowanie wystarcza na ok. 17 posiłków.

Produkty YFood dostępne są w sklepie online – pl.yfood.eu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się