Marka YFood debiutuje na polskim rynku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka YFood debiutuje na polskim rynku

Produkty YFood szturmem zdobywają sympatię i uznanie zagranicznych konsumentów, a od teraz dostępne są również w Polsce. Pochodząca z Niemiec marka rewolucjonizuje przemysł spożywczy swoimi produktami.

Marka YFood stworzona została w 2017 roku przez Bena Kremer’a i Noël Bollmann’a, którzy postanowili zrewolucjonizować przemysł spożywczy tworząc nową kategorię produktową. Mowa o zdrowych i pełnowartościowych posiłkach gotowych od razu do spożycia. YFood nie należy mylić z napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami. Młody startup zaproponował innowacyjne tzw. „kompletne posiłki” w postaci napojów i koktajli w proszku, pozwalając konsumentom na zdrowy wybór. Osoby, które prowadzą intensywny styl życia czy którym brakuje czasu na samodzielne przygotowanie posiłków, z pewnością docenią propozycje z portfolio YFood. Wszystkie produkty marki to dobrze zbilansowane i bardzo smaczne posiłki, które zawierają niezbędne makro i mikroelementy potrzebne organizmowi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

YFood napój

Pierwszym produktem marki YFood były napoje, które są gotowe od razu do spożycia – nie wymagają chłodzenia lub podgrzewania. Co istotne, jeden napój zastępuje jeden posiłek. Największą zaletą, tuż obok pysznego smaku napojów jest zbilansowany skład bogaty w mikro i makroelementy. Produkt dostarcza organizmowi: białko, błonnik, tłuszcze omega 3 i 6 oraz aż 26 witamin i minerałów. Napoje nie zawierają także alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę każdej receptury ze standardowej linii stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy. Produkt dostępny jest w dwóch pojemnościach: 330 ml oraz 500 ml. Pierwsza, mniejsza wersja dedykowana jest osobom, które mają mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne w ciągu dnia bądź wybierają napój jako formę lekkiej przekąski. Uczucie sytości dla mniejszej wersji napoju utrzymuje się od 2 do 4 godzin. Produkt dostępny jest w czterech smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry i Cold Brew Coffee (+kofeina). Natomiast, każda butelka o pojemności 500 ml dostarcza 500 kcal, co w praktyce oznacza, że po spożyciu posiłku czujemy się nasyceni od 3 do 5 godzin. W ramach większej butelki mamy dodatkowo do wyboru smak: Happy Banana. Marka planuje również poszerzenie dystrybucji o napoje wegańskie.

YFood Proszek

Alternatywą dla gotowych napojów jest YFood – koktajl w formie proszku. W większym i zamykanym strunowo opakowaniu znajduje się proszek zawierający składniki odżywcze m.in.: 26 witamin, minerały, białko i błonnik. Tę propozycję docenią konsumenci, którzy często podróżują, bądź preferują samodzielnie zrobić własny posiłek. Niedrogie, zdrowe i zbilansowane danie może być łatwo i szybko przygotowane w dowolnym miejscu np.: w pracy, na uniwersytecie, czy w podróży. Dzięki wygodnemu opakowaniu, YFood można zabrać dosłownie wszędzie. Produkt dostępny jest w smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry, Happy Banana and Coffee (+kofeina). Jedno opakowanie wystarcza na ok. 17 posiłków.

Produkty YFood dostępne są w sklepie online – pl.yfood.eu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij