Cube Group S.A. otrzyma prawie 2 mln złotych dofinansowania od NCBiR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cube Group S.A. otrzyma prawie 2 mln złotych dofinansowania od NCBiR

Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.

Rozwój rynku, technologii i zmieniające się oczekiwania internautów wymuszają cyfrową transformację. Coraz więcej firm wdraża w działaniach marketingowych narzędzia i strategie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Jednym z najważniejszych rozwiązań są systemy automatyzacji marketingu w takich kanałach jak: e-mail, SMS, web-push, mobile-push, programmatic i web content. Te działania w nadchodzących latach będą kluczem do sukcesu danej firmy w internecie.

Projekt Cube Group obejmuje opracowanie nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe z wykorzystaniem własnych wypracowanych metod i algorytmów, by zwiększać skuteczność sprzedaży online. Wszystko dzięki zaawanasowanym algorytmom machine learning, które będą przetwarzać bardzo duże zbiory danych o użytkownikach. Dzięki temu działania prowadzone w nowym systemie będą przynosiły lepsze efekty.

– Aby marketerzy mogli skutecznie docierać z komunikacją do użytkowników, a jednocześnie zwiększać efektywność prowadzonych przez siebie kampanii, powinna być ona precyzyjnie dopasowana do grupy docelowej. Nasz projekt ma na celu wprowadzenie nowej jakości w automatyzacji marketingu dzięki machine learning i wykorzystaniu big data. Funkcjonujące dziś na rynku narzędzia nie potrafią same wypracować skutecznych algorytmów, by automatycznie optymalizować sprzedaż przy użyciu dużych zbiorów informacji o zachowaniach użytkowników. Nasz system to zmieni – mówi Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.

Prace badawcze będą trwały dwa lata. Zespołem projektowym kieruje Maciej Urbański, chief technology officer w Cube Group, przy współpracy z dr hab. Piotrem Wójcikiem z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz zespołem ekspertów od technologii, analityki, programowania, marketingu i komunikacji.

Projekt został złożony w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020. W ramach trzeciej rundy konkursu 6/1.1.1/2019 „Szybka Ścieżka” w ramach Poddziałania 1.1.1 POIR „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” wpłynęło łącznie 516 wniosków.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij