Rozszerzona rzeczywistość w aplikacji WestwingNow

Internetowy sklep z wyposażeniem wnętrz WestwingNow wprowadził funkcję rozszerzonej rzeczywistości w swojej aplikacji oraz jako filtr na Instagramie.
O autorze
1 min czytania 2020-07-15

Aby ułatwić robienie zakupów online i sprawić, żeby wybory były trafione, WestwingNow wprowadził funkcję rozszerzonej rzeczywistości do swojej aplikacji. Funkcja ta jest również znana pod angielskim pojęciem augmented reality (w skrócie AR). Daje ona możliwość szybkiego sprawdzenia, jak dany mebel, dywan lub dodatek będzie wyglądać we wnętrzu.

Wystarczy pobrać aplikację WestwingNow, kliknąć w wybrany produkt ze stałego katalogu i sprawdzić, czy jest on aktywowany w rozszerzonej rzeczywistości. Pod zdjęciem każdego produktu dostępnego w AR znajduje się przycisk ,,Zobacz wirtualnie w domu”.

Wszystkie dostępne produkty, które są umieszczone w funkcji rozszerzonej rzeczywistości, można też znaleźć, klikając w lewy, górny róg w zakładkę ,,Moje konto”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowość na Instagramie Westwing: filtr rozszerzonej rzeczywistości

Funkcja rozszerzonej rzeczywistości jest teraz również dostępna jako filtr do zdjęć na Instagramie Westwing (@westwingpl). Przy pomocy filtra „Coffee Tables” można sprawdzić, jak najpopularniejsze stoliki kawowe ze stałego asortymentu marki zaprezentują się we wnętrzu. A jeśli mamy na to ochotę, możemy nawet udostępnić je swoim znajomym na InstaStories.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat funkcji rozszerzonej rzeczywistości w aplikacji można znaleźć na Westwing.