TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Diana Barczyk objęła stanowisko account managera w ContentHouse

Do zespołu agencji dołącza doświadczona accountka Diana Barczyk. Ma zadbać o rozwój działu client service oraz obsługę nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

Diana Barczyk swoje kompetencje w zakresie client service rozwija od 4 lat. W ramach współpracy z ContentHouse wykorzysta doświadczenie i wyspecjalizowaną wiedzę w obszarach takich jak home & living oraz motoryzacja. Wcześniej zawodowo związana była z inną krakowską agencją, Semahead, gdzie przez ponad dwa lata również pełniła funkcję account managera.

Barczyk jest absolwentką Wydziału Filozofii Akademii Ignatianum w Krakowie, gdzie mocno rozwijała także swoje kompetencje w zakresie tworzenia i korekty treści. Do tej pory swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach i agencjach zajmujących się automatyzacją marketingu czy działaniami performance.  

– Cieszę się z możliwości dalszego rozwoju w ContentHouse. Dołączam do zespołu znakomitych dziennikarzy, analityków i specjalistów automatyzacji i personalizacji marketingu treści. To obszary, w których swoje kompetencje rozwijam już od czasu studiów, a teraz we współpracy z uznanym zespołem będę dbała o dostarczanie naszym Klientom nie tylko bardzo dobrych usług, ale też utrzymanie najwyższej jakości obsługi – mówi Diana Barczyk, nowa account manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj