Diana Barczyk objęła stanowisko account managera w ContentHouse

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Diana Barczyk objęła stanowisko account managera w ContentHouse

Do zespołu agencji dołącza doświadczona accountka Diana Barczyk. Ma zadbać o rozwój działu client service oraz obsługę nowych klientów.

Diana Barczyk swoje kompetencje w zakresie client service rozwija od 4 lat. W ramach współpracy z ContentHouse wykorzysta doświadczenie i wyspecjalizowaną wiedzę w obszarach takich jak home & living oraz motoryzacja. Wcześniej zawodowo związana była z inną krakowską agencją, Semahead, gdzie przez ponad dwa lata również pełniła funkcję account managera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Barczyk jest absolwentką Wydziału Filozofii Akademii Ignatianum w Krakowie, gdzie mocno rozwijała także swoje kompetencje w zakresie tworzenia i korekty treści. Do tej pory swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach i agencjach zajmujących się automatyzacją marketingu czy działaniami performance.  

– Cieszę się z możliwości dalszego rozwoju w ContentHouse. Dołączam do zespołu znakomitych dziennikarzy, analityków i specjalistów automatyzacji i personalizacji marketingu treści. To obszary, w których swoje kompetencje rozwijam już od czasu studiów, a teraz we współpracy z uznanym zespołem będę dbała o dostarczanie naszym Klientom nie tylko bardzo dobrych usług, ale też utrzymanie najwyższej jakości obsługi – mówi Diana Barczyk, nowa account manager.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij