Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Łukasz Załuski został nowym redaktorem naczelnym magazynu FOCUS

17 lipca ukazuje się wakacyjne wydanie magazynu FOCUS. Nauka zmienia świat. Nowym redaktorem naczelnym magazynu jest Łukasz Załuski.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

Od lipca redaktorem naczelnym magazynu grupy Focus (Burda Media) jest Łukasz Załuski, szef zespołu redakcyjnego ELLE MAN i ELLEman.pl. Łukasz Załuski przez 15 lat pracował w segmencie magazynów popularnonaukowych Burdy jako redaktor naczelny „Sekretów Nauki” i zastępca redaktora naczelnego „Focusa”, gdzie pisał o technologiach, sporcie, motoryzacji i kulturze. Publikował również m.in. w „National Geographic Traveler”, „Mercedes-Benz me Magazine i „Fit&Forma”. Współpracował z serwisem Sztos.pl, TVN i Uczelnią Łazarskiego. Jest dziennikarzem specjalizującym się w technologii, motoryzacji i wywiadach z fascynującymi ludźmi z całego świata. Rozmawiał m.in. z himalaistą i podróżnikiem Reinholdem Messnerem – pierwszym zdobywcą korony Ziemi, księciem Liechtensteinu Alojzym II, czy wybitnym lingwistą i filozofem Noamem Chomskym. Łukasz Załuski będzie łączyć prowadzenie grupy Focus i zespołu redakcyjnego ELLEman.pl.

Kiedy następny raz wybuchnie wulkan? Co się kryje w jeziorach ukrytych pod lodem? Czy na dnie oceanów może istnieć rozwinięte życie? I wreszcie – czy to prawda, że Ziemia jest wyjątkowa, czy też żyjemy na jednym z wielu zwyczajnych globów? O największych zagadkach naszej planety pisze Jan Stradowski, szef działu Nauka. W numerze również: czy warto uczyć dzieci ręcznego pisania; Gastrowojny, czyli międzynarodowe konflikty o potrawy; wyrodne matki wśród zwierząt oraz apel dziennikarki Joanny Nikodemskiej o umiar w wysyłaniu emaili.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj