TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando z nową marką – skandynawski Arket pojawi się na platformie 21 sierpnia

Zalando nawiązuje współpracę z nową marką. Szwedzki brand Arket będzie dostępny na platformie od 21 sierpnia br., oferując klientom kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Arket to marka ukierunkowana na nowoczesny rynek, jej kolekcje składają się z sezonowych ubrań i dodatków, ponadczasowych elementów bazowych, zapachów, kosmetyków i produktów podróżnych, a także szeregu artykułów gospodarstwa domowego.

– Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów – mówi dyrektor zarządzająca Arket Pernilla Wohlfahrt.

Arket dołącza do Weekday i Monki jako najnowsza marka należąca do H&M Group, prezentująca swoje kolekcje na platformie Zalando.

– W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje modowe marki ARKET są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę ARKET, nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę ARKET na platformie Zalando – mówi Boris Ewenstein, senior vice president supply w Zalando.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj