innogy Polska wybiera 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi

innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencje: 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska). Agencje zajmą się obsługą kreatywną.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

W wyniku wygranego przetargu agencje zajmą się obsługą kreatywną projektów niestandardowych realizujących długofalową strategię innogy: Zero Emission Future. Strategia powstała w wyniku współpracy 180heartbeats + JUNG v MATT i innogy w 2019 roku.

– Praca z tak innowacyjną marką jak innogy na pewno będzie dla nas niezwykle stymulująca i pozwoli pokazać całe spektrum możliwości kreatywnych Saatchi & Saatchi w obszarach, jak choćby tech driven creative & business solutions. Już sam research przetargowy dostarczył nam wielu nowych wyzwań i doświadczeń ze światem nauki, dlatego nie możemy doczekać się rozpoczęcia współpracy i pokazania jej pierwszych efektów – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi zrealizuje również projekt z obszaru creative tech. Pierwsze efekty współpracy będzie można poznać wiosną 2021 roku. Pierwszy projekt od 180heartbeats + JUNG v MATT wystartuje jeszcze pod koniec lata tego roku.

– Cieszymy się, że będziemy mogli wraz z marką innogy kontynuować wdrażanie strategii Zero Emission Future, realizując kolejne innowacyjne projekty i tym samym przybliżając warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi. To niezwykle ważne i satysfakcjonujące pracować dla innowacyjnej marki i robić ważne rzeczy dla miasta, w którym sami żyjemy i pracujemy – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj