W wyniku wygranego przetargu agencje zajmą się obsługą kreatywną projektów niestandardowych realizujących długofalową strategię innogy: Zero Emission Future. Strategia powstała w wyniku współpracy 180heartbeats + JUNG v MATT i innogy w 2019 roku.
– Praca z tak innowacyjną marką jak innogy na pewno będzie dla nas niezwykle stymulująca i pozwoli pokazać całe spektrum możliwości kreatywnych Saatchi & Saatchi w obszarach, jak choćby tech driven creative & business solutions. Już sam research przetargowy dostarczył nam wielu nowych wyzwań i doświadczeń ze światem nauki, dlatego nie możemy doczekać się rozpoczęcia współpracy i pokazania jej pierwszych efektów – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
Zobacz również
Saatchi & Saatchi zrealizuje również projekt z obszaru creative tech. Pierwsze efekty współpracy będzie można poznać wiosną 2021 roku. Pierwszy projekt od 180heartbeats + JUNG v MATT wystartuje jeszcze pod koniec lata tego roku.
– Cieszymy się, że będziemy mogli wraz z marką innogy kontynuować wdrażanie strategii Zero Emission Future, realizując kolejne innowacyjne projekty i tym samym przybliżając warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi. To niezwykle ważne i satysfakcjonujące pracować dla innowacyjnej marki i robić ważne rzeczy dla miasta, w którym sami żyjemy i pracujemy – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]