TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

innogy Polska wybiera 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi

innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencje: 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska). Agencje zajmą się obsługą kreatywną.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

W wyniku wygranego przetargu agencje zajmą się obsługą kreatywną projektów niestandardowych realizujących długofalową strategię innogy: Zero Emission Future. Strategia powstała w wyniku współpracy 180heartbeats + JUNG v MATT i innogy w 2019 roku.

– Praca z tak innowacyjną marką jak innogy na pewno będzie dla nas niezwykle stymulująca i pozwoli pokazać całe spektrum możliwości kreatywnych Saatchi & Saatchi w obszarach, jak choćby tech driven creative & business solutions. Już sam research przetargowy dostarczył nam wielu nowych wyzwań i doświadczeń ze światem nauki, dlatego nie możemy doczekać się rozpoczęcia współpracy i pokazania jej pierwszych efektów – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi zrealizuje również projekt z obszaru creative tech. Pierwsze efekty współpracy będzie można poznać wiosną 2021 roku. Pierwszy projekt od 180heartbeats + JUNG v MATT wystartuje jeszcze pod koniec lata tego roku.

– Cieszymy się, że będziemy mogli wraz z marką innogy kontynuować wdrażanie strategii Zero Emission Future, realizując kolejne innowacyjne projekty i tym samym przybliżając warszawiakom przyszłościowe rozwiązania przyjazne klimatowi. To niezwykle ważne i satysfakcjonujące pracować dla innowacyjnej marki i robić ważne rzeczy dla miasta, w którym sami żyjemy i pracujemy – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj