TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suchar Codzienny w niestandardowej kampanii Sparkles od Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Obecna sytuacja epidemiologiczna postawiła pod znakiem zapytania plany wielu firm, wpływając na poziom ich budżetów oraz uniemożliwiając przeprowadzenie zaplanowanych kampanii. Sparkles – marka prowadząca komunikację pod hasłem „Czysta Prawda” po raz kolejny pokazała, że nie ma nic do ukrycia. Dysponując ograniczonym budżetem marketingowym zdecydowała się na niestandardowe działania komunikacyjne prowadzone w social media oraz OOH. W tym celu zaprosiła do współpracy twórcę Suchara Codziennego – popularnego twórcy internetowego, znanego ze swojego ostrego poczucia humoru, bezkompromisowej szczerości i dystansu do otaczającej go rzeczywistości. W unikalny dla siebie sposób, Suchar publikuje posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Istotnym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który dodatkowo podkreśla nietypowość całego przedsięwzięcia.

– Sparkles to produkt, który nie ma nic do ukrycia – przede wszystkim jeśli chodzi o skład, ale także prowadzoną z konsumentami komunikację. Mimo niesprzyjających okoliczności i wyzwań związanych z budżetami jesteśmy absolutnie przekonani, że nasi konsumenci zasługują na czystą prawdę – również w odniesieniu do prowadzonych działań marketingowych. Wybór ambasadora nie jest więc przypadkowy. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w charakter naszej marki – jest autentyczny, szczery i jedyny w swoim rodzaju, podobnie, jak Sparkles – mówi Martyna Jaskólska, kierownik marki Sparkles w Żywiec Zdrój.

Sparkles to połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Nie zawiera cukru, kalorii oraz substancji słodzących, dlatego jest idealną propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, ale jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj