Durex i Abstra startują z nowym formatem w ramach projektu „Jak TO robić?”

Na youtube'owym kanale „Jak TO robić?” ruszył edukacyjny talk show podejmujący tematy związane z życiem uczuciowym i seksualnym młodych ludzi, przygotowany przez ABSTRA we współpracy z marką Durex. Projekt to kontynuacja kampanii realizowanej pod tym samym tytułem od początku 2018 roku.
O autorze
2 min czytania 2020-07-22

Co tydzień na kanale „Jak TO robić?” będą pojawiać się nowe odcinki edukacyjnego talk show, w których młodzi uczestnicy będą dzielić się z widzami swoimi fantazjami, problemami czy wątpliwościami związanymi z ich życiem uczuciowym czy seksem. 

Celem twórców programu było stworzenie bezpiecznej, intymnej i przytulnej przestrzeni do wymiany doświadczeń dla młodych ludzi, za którą oprawę odpowiada marka Durex (produkty marki będą elementami ankiet oraz ćwiczeń interaktywnych dla uczestników). 

– Misja marki Durex jest jasna – chcemy sprawić, żeby życie seksualne ludzi było po prostu bardziej szczęśliwe. Dlatego nierozerwalnym elementem naszych działań jest edukacja seksualna. Wiedza młodych ludzi o seksie jest cały czas ograniczona do niewielu źródeł dlatego cieszymy się, że dzięki kanałowi Jak TO robić? mogą ją przyswajać w sposób przystępny i zrozumiały. W nowych odcinkach pokażemy, że satysfakcjonujące życie seksualne powinno być przede wszystkim bezpieczne, a szczerość i otwartość w rozmowach na ten temat może jedynie zmienić nasze relacje na lepsze – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager Durex.

W każdym kilkunastominutowym odcinku poświęconym innemu zagadnieniu, uczestnicy będą próbowali znaleźć odpowiedź na nurtujące wszystkie młode osoby pytanie dotyczące relacji, intymnej bliskości i seksu, jak np. kto pierwszy powinien wykonać pierwszy krok? lub dlaczego korzystamy z aplikacji randkowych?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W każdym z odcinków ważną funkcję spełniać będzie lektor, który udzieli widzom cennych rad i wskazówek.  Natomiast, aby zapewnić najwyższą jakość treści, wszystkie materiały tak jak w przypadku poprzedniego formatu, powstawać będą we współpracy z seksuologiem, dzięki czemu widzowie oprócz rozrywki otrzymają cenną, zweryfikowaną wiedzę

Jak wskazują twórcy kanału „Jak TO robić?” to kanał dedykowany młodym osobom i współtworzony przez młodych ludzi. Nowy format skupia się na autentycznych historiach, inspirujących rozmowach, prawdziwych emocjach i przeżyciach zwykłych ludzi, którzy mają pierwsze doświadczenie z seksem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Po ogromnym sukcesie pierwszej odsłony formatu Jak TO Robić? wspólnie z Durex podjęliśmy decyzję, że należy spojrzeć na misję marki ponownie w celu urozmaicenia oraz pogłębienia naszej komunikacji z widzami. Po serii edukacyjnych, aczkolwiek podanych w zabawnej formie filmików, tym razem stawiamy na edukacyjno-rozrywkowe talk show, w którym to młodzi ludzie mogą dzielić się swoimi przemyśleniami i doświadczeniem w zakresie życia uczuciowego – mówi Olek Wandzel, CEO Abstra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla przypomnienia, pierwszy sezon serii „Jak TO robić?” okazał się ogromnym sukcesem, zdobywając między innymi: złotą statuetkę w MIXX Awards Europe 2020 w kategorii Branded Content, a także 3 statuetki w polskiej edycji IAB MIXX Awards 2019 w kategoriach Best in Show, Content Marketing oraz Online Marketing with Influencer.

Projekt w całości jest realizowany przez Abstra, we współpracy z marką Durex.