Pornhub to popularna platforma pornograficzna, którą codziennie odwiedza 120 mln unikalnych użytkowników. Twórcy portalu postanowili wykorzystać ten fakt, by wesprzeć małe firmy, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa.
Platforma ruszyła niedawno z nową inicjatywą zatytułowaną „Big Package for Small Businesses”. W jej ramach Pornhub przygotuje dla wybranych małych przedsiębiorstw z całego świata reklamy i pokaże je na swojej stronie głównej, a także będzie je promować w swoich mediach społecznościowych.
Zobacz również
Z oferty skorzystać mogą firmy zatrudniające mniej niż 100 osób. Reklamy natomiast przygotuje dla nich agencja Officer & Gentleman – a biorąc pod uwagę dotychczasowe kampanie Porhuba, można się spodziewać, że będą to równie kreatywne i z przymrużeniem oka kreacje.
Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której chce pomóc małym firmom w trudnej sytuacji, w jakiej się aktualnie znajdują – stacja wyemituje za symboliczną złotówkę ich reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Pornhub aktywnie włączył się w walkę z koronawirusem na wiele sposób. Po stworzeniu nietypowego serwisu Scrubhub, teraz platforma zaprezentowała „najczystsze porno w historii”.