Firma TVN Discovery zainicjowała nową akcję pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, która ma na celu wsparcie biznesu w walce o utrzymanie klientów oraz przetrwanie trudnego czasu.
W ramach inicjatywy stacja przekaże świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych. Dzięki temu, każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej wartości 5 tys. złotych cennikowo do wykorzystania w online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów z emisją na antenie telewizyjnej w kanale tematycznym Grupy TVN Discovery, dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Końcowy koszt kampanii to symboliczna złotówka.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji, należy wypełnić formularz na stronie akcji oraz przysłać spot reklamowy swojej firmy. Ilość pakietów reklamowych jest jednak ograniczona – otrzyma je 500 pierwszych zgłoszeń spełniających wymogi akcji. O przyznaniu pakietu dla przedsiębiorcy decyduje kolejność zgłoszeń, poprawność ich weryfikacji oraz rejestracja zleceń emisji kampanii.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
4 kwietnia br. na platformie Player.pl odbyła się seria internetowych koncertów zorganizowanych w ramach akcji #koncertdlabohaterów. Podczas transmisji na żywo udało się zebrać ponad 4 mln złotych na walkę z pandemią.